Nonny Nadirah Buat Kejvtan Lagi!… Kali Ini Mu4t Naik Gambar Dalam Baldi Pulak

Pelakon Nonny Nadirah sekali lagi membuat kejvtan apabila memuat naik gambar terbaharu di Instagram.

Gambar terbaru ini lebih mencvri tumpuan apabila gambar dipercayai dirinya di dalam baldi berisi air menamp4kkan sebahagian tvbuh badan.

Ternyata posting gambar terbaru kali ini lebih mengejvtkan n3tizen yang seakan-akan tidak percaya dengan perkara tersebut.

Malah, sahabat baiknya iaitu penyanyi Mila Jirin turut meluahkan kekec3waan atas t1ndakannya itu.

“Punya ramai DM / K0MEN m4ki hamvn aku sebab aku T3GUR KAU secara terbuka.. Sampai aku terpaksa off k0men sbb aku pulak yang strrss…Aku tak B0DOH nak tegvr tanpa betul betul lakukan apa yang perlu di lakukan sebagai sahabat! Sebelum aku cakap secara PUBLIC. Ada SEBAB aku LOUD!! Aku tak perlukan PUBLISITI pun seperti mana orang dok kvtuk aku..

“Aku tel4n orang m4ki h4mun aku…Aku tel4n orang kvtuk aku asalkan AKU DAPAT BAGITAU PADA 1 DUNIA NI YANG KAU TU ANAK YANG BAIK! SAHABAT YANG BAIK!

“Harini aku antara yang SANGAT FRvST! Rasa macam selama ni aku bercakap dengan seorang PELAK)N! Mungkin selama ini aku sahaja yang anggap kau SAHABAT…” luahnya.

Tahniah sahabat!

Aku dah tak mampu buat apa apa…mungkin 1 JUTA FOLLOWERS yang kau impikan 👏

AKU CUMA ADA D0A ….AKU D0A MOGA ALLAH J3NTIH HATI KAU…AKU D0A ALLAH KETvK KEPALA KAU. Sebab hanya Allah m4mpu ubah apa yang ada dalam kepala 0tak kau.

Aku Menggigil Tengok IG Kau!' – Mila Minta Nonny Nadirah Terus Istiqamah, Lawan 'Godaan'

Terdahulu, satu hantaran yang dimuat naik pelakon dan penyanyi, Nonny Nadirah menimbulkan tanda tanya tentang penampilan terbaharu dirinya.

Menerusi hantaran video berdurasi selama 38 saat yang dikongsikan, Nonny memaparkan seorang wanita berbaju putih berpenampilan s3ksi dan mengenakan stokin jaring. Bagaimanapun wajah wanita misteri itu ditutup dengan alat pelindung muka.

“It’s good to be back (bagus untuk kembali)”, tulisnya pada kapsyen video tersebut.

Berdasarkan tinjauan dalam Instagramnya yang mempunyai 483,000 pengikut itu, Nonny didapati telah memadam semua perkongsian yang pernah dimuat naik sebelum ini.

Terdahulu Nonny, atau sebenarnya Nonny Nadirah Zainuddin, 31, tampil bertudung sejak pulang daripada mengerjakan umrah pada Januari 2019.

Selebriti asal Sabah itu sebelum ini pernah mended4hkan bahawa ada s3gelintir pengarah tidak sens1tif dengan penampil4nnya yang berh1jab apabila disuruh membuka tudung ketika berlakon.

Malah Nonny juga memaklumkan bahawa dia tidak akan sesekali tew4s dengan perminta4n pengarah dan sanggup melep4skan watak yang memerlukan dia perlu membuka tudung.

Pada tahun lalu, Nonny pernah men4rik perhatian netizen selepas memb4talkan rancangan perkahwinannya dengan kekasih, Niezam Zaidi.

Bagaimanapun, Nonny tidak mendedahkan punc4 dia membat4lkan majlis perkahwinannya.

Menurut Mila, dia sempat menelefon Nonny sejurus melihat IG rakannya itu bagi mendapatkan kep4stian. Akui terk1lan, Mila meminta Nonny untuk terus istiqamah dan tetap dengan pendirian untuk berhijab sebelum ini.

Menerusi hantaran itu juga, Mila turut berk0ngsi momen ketika dia bersama Nonny berada di kota suci Mekah dan Madinah suatu ketika dahulu.

Di akhir hantaran itu, Mila mengingatkan Nonny supaya mencari rezeki yang mendapat keberkat4n dan meninggalk4n perkara yang si4-si4.

Nonny Nadirah, ingat tak waktu kita di Makkah dan Madinah???

Non, mu adalah seorang yang sangat baik! Bila berpelu4ng rap4t dengan mu (sangat sangat rap4t) hingga kita ke Makkah Madinah sama sama tunaikan umrah. Mu p3luk ku dan men4ngis waktu kita habis ibadah umrah waktu kita sama sama atas bukit Marwah. Mu p3luk aku ku4t ku4t dan n4ngis sambil mu ucapkan terima kasih bawa mu ke tanah suci.. Dekat atas bukit Marwah tu ku cakap pada mu, Allah yang jemput mu kesini, terima kasih pada Allah…Ku pvji mu nampak cantik bertudung, ku mohon pada Allah disitu juga agar mu kekal bertudung…Alhamdulillah bila mu buat keputusan nak berhijrah selepas pulang dari umrah ku antara hamba Allah yang palinghg seronok…

Tapi non, semalam aku menggigil lihat IG mu…Ku call mu, Alhamdulillah dapat bercakap dengan mu sekejap, ku sangat s3dih non…. S3dih kenapa ku tak boleh ada tepi mu untuk deng4r semua k3luh k3sah mu

Non, ku mohon jangan buat perkara perkara yang berc4nggah dari perintah Allah.. Non ku mohon, jang4n si4 siak4n hidayah yang dihadiahkan oleh Allah..Non ku mohon, l4wan g0daan syaitan! Ramai sayang mu non!

Lepas cakap dengan mu, @nurhelizahelmi call ku, kami berdua sangat s3dih non! jika mu sangat sayang persahabatan kita, non tolong! ku mohon, jang4n si4 siak4n hidayah yang dah Allah hadiahkan buat mu

Non semalam, tatkala @bismie_amer whatsapp dan screenshort posting IG mu yang terbaru, ku 100% percaya itu bukan mu! Ku cakap pada diri ku..IG mu kena h4ck ni…tapi non…LULvH HATI KU NON…S3dih sangat s3dih…Ku rasa macam nak ke sabah semalam jugak jumpa mu teman dengar apa mas4lah mu sebab ku tau, mu sangat baik! anak yang baik!

non ku tau mu pasti baca posting ku ini…

non ingat REZEKI MILIK ALLAH. usaha ikhtiar lah cara apa juga selagi mana ianya halal dan mendapat keberkatan. Allah sedang uji mu wahai sahabat! sebab Allah sayang, plese ku4t non!! jangan terped4ya dengan syait4n.

terakhir kali, ku mohon non…dengan sepenuh hati, jangan lah mu berubah kepada kehidupan yang lagh4 dan penuh si4 si4… Ramai yang sayang mu non…Allah sayang mu…

Ikhlas,

Sahabat mu

Sementara itu, pelakon Niezam Zaidi, 29, yakin Instagram milik Nonny Nadirah, 32, yang memaparkan gambar bekas kekasihnya itu tidak lagi bertudung selain berpakaian agak se3ksi itu dig0dam.

Niezam ketika dihubungi berkata, dia yakin kerana Nonny tidak seperti apa yang digambarkan dalam Instagram itu.

“Saya tahu mengenai perkara ini selepas melihat di Instagram. Dia bukan seperti itu, Insya-Allah. Saya yakin Instagram Nonny digodam,” katanya kepada Harian Metro.

Niezam berkata, kali terakhir dia berhubung dengan Nonny ialah pada 16 Januari lalu.

“Hari ini saya cuba menghubunginya tapi tak dapat. Cuma pada 16 Januari lalu kami ada berhubung menerusi WhatsApp. Selepas itu kami terus ‘lost contact’. Ketika itu dia okay lagi,” katanya.

Dalam masa sama, Niezam mengakui r1ndu dengan bekas kekasihnya itu.

“Sebagai kawan yang pernah r4pat dan hadir dalam hidupnya, ada sesuatu yang saya nak cakap iaitu r1ndu,” katanya.

Nonny Nadirah umum hubungan cinta berakhir di hari lahir Niezam Zaidi... impian naik pelamin tak kesampaian - “Perkahwinan kami dibatalkan” - Sensasi | mStar

Terdahulu, Nonny mended4hkan perkahwinan yang diranc4ng bersama Niezam terp4ksa dib4talk4n.

Nonny memaklumkan perkara itu menerusi Instagram pada 25 Oktober tahun lalu, namun tidak mendedahk4n mengenai punc4 pembatal4n itu.

Harian Metro hari ini melaporkan Nonny didakwa mengubah penampilannya kepada tidak bertudung menerusi hantaran di Instagram.

Malah, rakan baiknya, penyanyi Mila Jirin berkata, Nonny mengakui dia individu yang dipaparkan di Instagram itu.

Sementara itu, usaha Harian Metro bagi mendapatkan penjelasan Nonny berhubung perkara itu tidak berjaya apabila mesej dan panggilan telefon tidak berjawab.

Rakan baik Nonny, Mila Jirin menerusi satu perkongsian di Instagram mengakui terk3jut sambil menitipkan beberapa pesanan kepada Nonny.

Sumber: Instagram Nonny Nadirah, Mila Jirin, mStar