Fahad Iman Pelakon Dimaksudkan Sertai ‘Perhimpunan Keluar & #Law4n’?

Semalam (Sabtu) telah berlangsung perhimpunan ‘Keluar dan #Lawan’ di sekitar Dataran Merdeka yang dianjurkan bagi menunjukkan s0ladiriti rakyat terhadap rakyat .

Turut tular, seorang pelakon yang dikatakan turut menjadi peserta perhimpunan aman tersebut bersama 400 orang individu lain.

Pelakon yang dikaitkan netizen dengan perhimpunan tersebut ialah Fahad Iman kerana dia di antara yang terbuka berkongsi mengenai ‘bendera hitam’ dan #lawan.

Malah menerusi tinjauan Gempak di laman sosial Instagram (IG) Fahad, pelakon Suri Hati Mr.Pilot itu turut memuat naik beberapa foto ketika menyertai perhimpunan tersebut.

Selain itu, Fahad turut menggunakan foto bndera hitam dan menulis perkataan #lawan di ruangan bio IGnya.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Fahad Iman 🏴 (@fahadiman)

Semalam, media melaporkan sekumpulan individu mula berarak dari Stesen Transit Aliran Ringan (LRT) Masjid Jamek menuju ke Dataran Merdeka, kira-kira jam 11 pagi.

Kumpulan individu berkenaan yang memakai baju hitam dilihat membawa bend3ra hitam, selain sepnduk menunjukkan pr0tes terhadap kerajaan serta rplika jen@zah.

Polis turut dilihat melakukan pem4ntauan melalui udara menggunakan helikopter selain menutup beberapa laluan menuju ke Dataran Merdeka, sejak pagi.

Sumber Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*