Tiada pizza kerana 0ven r0sak, tind4kan pelangg4n Pizza Hut ini bikin netiizen ger4m

Jika perempuan hamIl meminta sesuatu mak4nan kerana mengid4m, mungkin kita boleh faham sik4p mereka yang tidak akan senang duduk sehinggalah mereka mendapat makanan yang mereka inginkan.

Tetapi apabila seorang wanita ini tidak ingin menerima kenyataan bahawa sebuah cawangan Pizza Hut tidak dapat menghid4ngkan piza kepadanya, tindak4nnya membuat orang ramai ger4m.

Dalam sebuah video TlkT0k yang dikongsikan semula ke Twltter, seorang wanita dilihat sedang merak4m ruang dapur rest0ran makanan segera itu sambil mar4h-m4rah meminta piza.

 

Salah seorang pekerja restoran itu kemudian datang ke k4unter untuk menjelaskan kepadanya sekali lagi bahawa mereka tidak dapat membuat pizza pada hari itu kerana oven mereka r0sak akib4t disamb4r pet1r.

Namun wan1ta berkenaan masih tdak ingin menerima kenyataan itu dan tetap berker4s untuk mendapatkan pizza dengan menengklng-nengklng dan bertanya bermacam-macam soalan tidak masuk ak4l, membuat pekerja Pizza Hut itu kelihatan tertek5n.

KedegIlan dan kekur4ngan ad4b wan1ta tersebut ternyata turut membuat netiizen sak1t h4ti dan ger4m memikirkan keren4h pelanggan-pelanggan yang perlu dihadap oleh pekerja-pekerja restoran makan segera setiap hari.

“Kalau aku, aku gerak je branch lain…”

“Jumpa pelanggan macam ni setiap hari…”

the fact i j worked kat pizza hut 2 bulan and i met customers like this almost everyday.. clbai nasib ive quitted

“Bap4k str3s do…”

kalau aku jadi akak tu her3t pempuan ni masuk dapur suruh dia tgok depan mata

Teruskan mengikuti kisah-kisah menarik yang kami kongsikan untuk anda di bawah in.

Sumber : Himpunan Cerita Lawak

Via om

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*