Bilik menunggu tidak disedIakan, Aaron Aziz makan bermej4kan t0ng samp4h

Lama tidak mendengar khabar aktor kacak, Aaron Aziz memandangkan dia jar4ng berlakon drama seperti sebelum ini. Namun begitu, pelakon kelahiran Singapura ini tetap aktif di media sosial dengan memuat naik aktiviti-aktiviti hariannya.

Makan alas t0ng samp4h?

Baru-baru ini, satu posting yang dimuat naik oleh Aaron telah mendapat perhatian ramai susulan keadaannya yang sedang makan beralaskan t0ng s4mpah.

Hal tersebut menjadi bualan ramai selepas pelakon berkenaan menjelaskan kej4dian berkenaan di ruangan kapsyen.

Menurutnya, dia tidak diberikan bilik persediaan seperti artis-artis yang lain ketika menghadiri satu program TV sehingga perlu menjamah nasi bermejakan tong s4mpah.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Aaron Aziz (@aarondwiaziz)

Walau bagaimanapun, Aaron bersangka baik bahawa mungkin yang menguruskan kebajikan selebriti yang diundang adalah dari team baru dan terlepas pandang akan dirinya.

Namun agak p3lik jika pihak mereka tidak mengetahui bahawa pelakon itu diundang sedangkan ia merupakan antara selebriti yang dikenali.

Ehh seri0us ke ni?

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata peminatnya dan rakan artis berasa terkejut melihat Aaron dilayan sebegitu rupa.

Mereka berharap agar pihak pengurusan program lebih peka dengan kebajikan selebriti yang menjadi tetamu undangan agar tidak berlaku ins1den seperti ini lagi di masa hadapan.

Ber4ni diorang buat Malik macam ni!

Takkan tak ada yang perasan langsung

Sabarlah bang orang buat kita

As4m gar4m keh1dupan bang

Sumber: Instagram Aaron Aziz

Via omm

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*