“Ampun Dan Maaf, Kami Terpksa Berhenti Di Sini, jangan sumbangkan apa-apa wang dan barang-barang lagi pada kami.”

“Ampun Dan Maaf, Kami Terpaksa Berhenti Di Sini, jangan sumbangkan apa-apa wang dan barang-barang lagi pada kami.” – Azhan Rani.

“Kami berhenti sampai sini dulu. Mohon jangan sumbangkan apa-apa wang dan barang-barang lagi pada kami.” Demikian kenyataan pelakon dan selebriti, Azhan Rani di laman Instagram miliknya.

Dalam hantaran tersebut, Azhan Rani memohon maaf kerana terpaksa berhenti memberi bantuan kepada mngsa banjir berikutan beberapa faktor yang perlu diambil kira.

“Maaf kami terpaksa berhenti di sini. Warehouse kami di Sungai Choh itu pun dipinjamkan tanpa bayaran. Kami perlu pulangkan semula kepada owner. Dia juga ada bisnes di situ. Sahabat-sahabat sukareIawan kami juga perlu kembali pada tugas dan tanggungj4wab hakiki masing-masing. Ampun dan maaf, kami terpaksa berhenti dulu di sini.

“Apapun kami tetap akan jadi tuIang beIakang buat mana-mana sukareIawan atau sesiapa jua yang ditimpa mus!bah setakat kemampuan kami,” katanya. Tambah Azhan, konsep ‘kita jaga kita’ serta slogan #darirakyatkepadarakyat akan terus terpahat dalam semangat mereka.

”Sama-sama kita doakan agar lebih banyak cerita yang baik-baik buat kita semua nanti. InsyaAllah accountant tak bergaji kami @fizleehafiz akan update final account tabung sumbangan kami. Nanti saya kongsikan di sini.

”Cuma tolong jangan sumbangkan apa-apa lagi untuk team kami. Kita bantu pula pada pasukan lain yang masih meneruskan misi ini.

”Terima kasih semua yang terlibat, terima kasih budi baik dan prihatIn setiap orang yang menyumbang. Semoga berpanjangan kasih sayang sesama kita,” katanya selain meng4kui mereka mengalami kel3tihan yang t3ruk.

Menurut Azhan, pada asalnya p4sukan sukar3lawan itu hanya mahu menghantar sekotak pakaian untuk m4ngsa bnjir ke Meru, namun misi mereka dilnjutkan selama 10 hari.

Sumber: Instagram Azhan Rani VIA SIAKAPKELI

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*