Prih4tin pasal bantuan bnjir, Hishammuddin ucap penghargaan buat Shiera

Pelak0n dan penyampai radio, Sharifah Shahirah antara individu yang ‘terpaling’ aktif dalam menjayakan misi bntuan bnjir di beberapa negeri sekali bagi membantu meringankan beban mngsa.

Menerusi satu posting di laman Instagram, Shahirah atau mesra dipanggik Shiera berkongsi satu posting memaparkan sekumpulan Angkatan Tntera Malaysia (ATM) sedang membersihkan rumah mngsa bnjir di Chegar Medang, Bentong, Pahang.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shiera Al-Khaired (@shieraijoy)

Berdasarkan posting tersebut, pelak0n berusia 47 tahun itu menzahIrkan rasa penghargaan buat pasukan ATM yang sentiasa bersedia dan bekerja keras membantu mngsa terjejas sejak beberapa hari lalu.

“Kat Chegar Medang. I nak hantar @ninajuren ke sini esok Dia kata dia nak, good luck. Bentong masih lagi macam ni.
“Thank you abang askar khidmat masyarakat dari Ibu Pejabat Daerah (IPD) dan ATM Cameron highland,” tulisnya

Posting itu mendapat perhatian Menteri Pert4hanan, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein bagi meninggaIkan komen berhubung tind4kan berk3naan.

Ahli Parlimen Sembrong itu berterima kasih kepada Shiera kerana menghargai tanggvngjawab ATM selain berjanji akan terus membantu pihak agensi dan sukareIawan dalam menjayakan misi pasca bnjir.

“Terima kasih hargai bantuan dari pihak ATM . InsyaAllah ATM akan terus bantu sedaya upaya petugas agensi dan sukareIawan dalam melaksanakan kerja-kerja pembersihan pasca bnjir di Pahang sehingga selesai,” tulisnya.

Sumber: Instagram Shiera Al-Khaired

Via omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*