[Video]Syukur Alhamdulillah,Heliza Helmi Sah BergeIar Isteri,SeIamat Langsungkan Pernik4han

Siapa tidak kenal dengan penyanyi Heliza Helmi yang cukup aktif dengan misi bantuan di G4za. Sebelum ini Heliza pernah meng4kui dirinya tidak pernah berasa tertek4n masih belum mendirikan rumah tangga walaupun sudah berumur 35 tahun (2021).

Bagaimanapun, siapa sangka 1 Januari 2022 kita dik3jutkan dengan berita perkhwinan Heliza bersama seorang usahawan. Berita perkhwinan Heliza ini terseb4r apabila ada gambar menunjukkan majlis pernik4han mereka di sebuah masjid.

Nur Heliza Helmi melangsungkan pernikahan dengan Founder dan Presiden AUF BMZ iaitu Dato’ Sri Mahadi Badrul Zaman atau lebih dikenali sebagai Dato’ Sri Mahadi BZ.

Hal tersebut telah dikongsikan photographer artis iaitu Aqoimran di Instagramnya sebentar tadi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by AQO IMRAN © (@aqoimran)

Dalam perkongsian itu, Aqo telah mengucapkan selamat pengntin baru kepada seIebriti itu dan mendoakan agar hubungan rumah tangga yang dibina kekal bahagia hingga ke Jannah.

Majlis pernikahan dilakukan secara ringkas di Masjid Tuanku Zainal Abidin, Putrajaya yang dihadiri ahli keluarga terdekat sahaja.

Sehubungan dengan itu, Instagram Aqoimran telah dihuj4ni dengan ucapan tahniah buat Nur Heliza Helmi bersama Dato’ Sri Mahadi yang sudah sah bergeIar suami dan isteri.

Mereka juga berasa terkjut namun tump4ng gembira dengan kh4bar bahagia daripada aktivIs kem4nusiaan yang cukup gigih menghuIurkan bantuan kepada mereka yang memerlukan baik dalam negara mahupun luar negara.

Sumber via omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*