Si ibu masih k0ma, b4yi merag4m terus senyap bila letak di sebelah

Bagi mereka yang mengikuti kisah mngsa kega4nasan rumah tangga Jahidah Nordin, pasti mengetahui bahawa wanita itu sudah melahirkan byi suIungnya secara pembed4han bulan lalu.

Terbaharu, adik mngsa Fauziah Nordin yang aktif mengemas kini perkembangan anak beran4k tersebut melalui media sosial sekali lagi menjadi perhatian warganet di aplikasi TikTok.

Fauziah memuat naik satu video memaparkan b4yi leIaki itu, J Eshan Nufail dikatakan meragam namun hiIang t4ngisan selepas diletakkan di sisi ibu yang masih terl4ntar k0ma di atas katil.

Video

Menurut Fauziah, b4yi mesra dipanggil Nufail itu terus lena apabila berada di sebelah ibunya yang sudah tidak sedarkan diri sejak tahun lalu akib4t keced3raan par4h selepas disy4ki dibeIasah oleh suami.

“Nufail merag4m tadi. Bila letak tepi ibu, lena dia tidur. Rindu ibu rupanya. Nufail nak peIuk ibu ye, ibu tak boleh lagi.
“Mummy (gelaran Fauziah) yang akan peluk Nufail selalu, pengganti ibu. Walaupun mummy bukan ibu kndung,” tulisnya dalam video berdurasi hampir seminit itu.

Selain video berkenaan, terdapat beberapa lagi posting mengundang rasa seb4k warganet yang bersimp4ti dengan pend3ritaan dihadapi mngsa berusia 43 tahun itu.

“Cac4t gara2 suami sendiri yang d3ra..”

Video

Nufail & ibu

Video

Terdahulu, mngsa yang ketika kej4dian sedang hamiI empat minggu dilaporkan cede3ra di kepaIa dan tengk0raknya terpksa dibuang akib4t pendar4han, manakala rah4ng, tuIang beIakang serta rusvk pula ret4k.

Difahamkan, sspek Rosmaini Abd Raof yang melakukan perbu4tan kej4m itu di sebuah pangsapuri di Kampung Aman, Larkin pada 4 Mei lalu sudah didkwa di Mhkamah Sesyen di Johor Bahru, 17 Jun lalu.

Sumber: TikTok @ziah_zara11

Sumber via omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*