Lakonkan babak ‘g3li2’, Aaron Aziz & Gambit mu4l tengok sesama sendiri

Drama terbaru di slot Akasia Tv3 bertajuk Suamiku Lelaki Pend0sa yang dibintangi Aaron Aziz, Gambit Saifullah dan ramai lagi dilihat telah menjadi bualan ramai.

Mana tidaknya, jalan cerita yang berbeza dengan drama-drama sebelumnya dilihat sebagai satu perkara baru lebih-lebih lagi mengetengahkan kisah seorang lelaki yang cuba berubah menjadi lelaki normal selepas menjalani kehidupan s0ngsang.

Berlakon jadi lelaki s0nsang

Walaupun tujuan asal drama ini dibikin untuk memberi pengajaran tentang mas4lah yang dihadapi oleh sesetengah pihak terutamanya golongan yang tidak ‘lurus’, namun lakonan pelakon utamanya Aaron Aziz dan Gambit Saifullah berjaya m3ncuri perhatian warganet.

Ramai akui yang mereka ‘mu4l’ melihat gelagat dua orang pelakon hebat yang biasa membintangi filem bergenre aksi seperti KL Gangster dan Paskal tiba-tiba mencuba membawa watak lelaki hom0seksual.

Masing2 jij1k sendiri

Disebabkan itu, Aaron telah berkongsi satu video behind the scene dalam drama Suamiku Lelaki Pendosa ketika dia dan Gambit sedang berkomunikasi bersama.

Jujur mengakui bahawa mereka sendiri berasa g3li dengan lakonan tersebut dan terg3lak dengan lakonan tersebut.

Dari Paskal & KL Gangst3r jadi lembut2

Pelakon tersebut juga sempat berseloroh memaklumkan yang dia dan Gambit mungkin tersil4p mengambil projek drama sehingga terj3bak melakonkan babak romantis berdua.

Namun, pelakon kelahiran Singapura berkenaan sempat menitipkan pesan kepada para penonton supaya menonton drama berkenaan sehingga tamat memandangkan banyak pengajaran dan pedoman yang boleh dipelajari.
Memang berdekah lepas cut
Sehubungan dengan perkongsian tersebut, ramai yang meninggalkan komen dengan menyatakan rasa g3li melihat babak mesra kedua-dua pelakon lelaki berkenaan.

Gambit juga mengakui jij1k dengan tindak4n dalam lakonannya dan terg3lak dengan apa yang terjadi. Walau bagaimanapun, lakonan mereka harus dipuji memandangkan masing-masing ber4ni keluar dari zon selesa dengan memainkan watak lelaki s0ngsang.

Berat mata memandang, berat mata abang nak berlakon

Mesti diorang tahan gelak gil42

Mesti tiap kali cut terus menc4rut

Mer3mang tengok mereka shoot macam ni

Sumber: Instagram Aarondwiaziz, gambitsaifullah

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*