[VIDEO] Lelaki Sanggup Gant0ng ‘Banner’ Dan Edar Risalah Untuk Cari Jod0h.

Semakin meningkat usia, pastinya ada yang mula memikirkan mengenai jodoh terutamanya mereka yang masih belum mempunyai pasangan. Walaupun jodoh dan pertemuan terletak pada ketentuan Tuhan, kita juga perlu lah berusaha sebaik mungkin untuk mendapatkan jod0h yang terbaik.

Macam cubaan seorang lelaki ini yang sanggup menggantung banner untuk mengiklankan mengenai misi mencari jodohnya ini. Bukan hanya menggantungkan banner, malah lelaki itu juga siap mengedarkan risalah kepada orang ramai untuk menjayakan m!si tersebut.

Menerusi video yang dikongsikan ini, kelihatan lelaki itu sedang menggantungkan banner tentang m!si mencari bakal isteri untuk menamatkan zaman bujangnya. Menurutnya, dia mengakui tidak mempunyai raut wajah yang kacak dan disebabkan itulah dia akan berusaha bersungguh-sungguh untuk mencari calon isteri untuknya.

Tambahnya lagi, ini merupakan langkah terakhir yang dilakukan untuk mencari jodoh selepas pen4t berada dalam fasa ‘friendz0ne’ selama ini. Tidak hanya menggantung banner sahaja, lelaki itu juga dilihat mengedarkan risalah kepada orang awam tentang misinya itu.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Ariff Luqman (@ariffpeter)

Lebih menarik lagi, dia juga akan memberikan hadiah sebanyak RM10,000 kepada mereka yang berjaya mendapatkan pasangan hidup untuknya. Meninjau di ruangan k0men, rata-rata netizen turut mendoakan yang terbaik untuk misinya ini dan berharap dia dapat menamatkan zaman bujangnya itu.

“Weh sampai macam ni sekali, apa pun semoga dipermudahkan urusan mencari jod0h.”

Sumber HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*