Laudya Cynthia BeIIa Buat 1 penguguman yang bakal buat peminat2 beliau rasa kesaI?

Selepas desas-desus kononnya pelakon, Laudya Cynthia Bella sudah bergelar isteri kepada seorang lelaki Dubai, kini dia mengumumkan pula persaraannya daripada dunia seni.

Dalam satu kenyataan yang dihantar kepada pihak media di Indonesia, Laudya memaklumkan dia sudah lama merancang untuk bersara daripada dunia seni dan memohon peminat terus mendoakan agar dia berjaya dalam kehidupan.

“Doakan saya. Insya-Allah, tiada filem lagi selepas ini. Semoga istiqamah dan filem terakhir saya adalah Buya Hamka.

Memang saya sudah pasang niat, tetapi manusia itu lemah. Semoga Allah membantu.

“Saya ingin berjaya di dunia dan akhirat. Masih banyak yang perlu saya pelajari dan lalui selepas ini,” katanya memetik laporan Liputan 6.

Pelakon yang cukup p0pular dengan siri filem Surga Yang Tak Dirindukan ini pernah mendirikan rumah tangga dengan usahawan dan selebriti Malaysia, Engku Emran pada September 2017 tetapi bercer4i pada Julai 2020.

Pengurus kepada Laudya sebelum ini dalam satu kenyataan men4fikan dkwaan kononnya pelakon itu sudah bernikah sekali lagi selepas sebuah video tular di media sos!al, baru-baru ini.

Sumber : Utusan

Tular Majlis Kahwin Laudya Cynthia Bella Dengan Kerabat Raja Dubai, Ini penjelasan pebantunya.

Sejak semalam, nama pelakon dan pengacara terkenal Indonesia iaitu Laudya Cynthia Bella sekali lagi menjadi bualan hangat netizen apabila dia didkwa telah mendirikan rumah tangga bersama kerabat raja di Dubai.

Kontr0versi itu dipercayai bermula daripada satu video viral di TlkTok memaparkan sebuah majlis perkahwinan yang berlangsung baru-baru ini.

Menerusi video dikongsikan di TlkT0k, memaparkan sebuah majlis perkahwinan yang berlangsung dalam suasana yang mewah dan turut dihadiri oleh ramai tetamu malah rata-rata tetamu lelaki dilihat memakai serban..

Dalam keterangan video viral itu, majlis tersebut dipercayai merupakan majlis perkahwinan Laudya Cynthia Bella bersama seorang kerabat raja dari Dubai. Bukan itu sahaja, mereka did4kwa bernikah selepas menjalani sesi taaruf.

Meskipun wajah pengantin perempuan tidak dapat dilihat dengan jelas, namun rata-rata netizen mendkwa itu adalah Laudya Cynthia Bella.

Susulan daripada itu, Rita iaitu pembantu peribadi Laudya Cynthia Bella tampil membuka mulut dan membant4h perkhabaran itu. Menurut Rita, berita dan video yang viral itu sama sekali tidak benar.

Mohon maaf itu berita yang sangat tidak benar, semoga kita semua terhindar dari fitnah ya. Barakallahufik.

Terdahulu, Laudya Cynthia Bella didakwa sedang hangat bercinta dengan seorang kerabat raja Dubai.

Malah, khabar angin tersebut semakin menjadi-jadi selepas pelakon berusia 32 tahun ini dikatakan kerap berkunjung ke Dubai dan netizen beranggapan pelakon cantik itu ke negara tersebut kerana ‘teman lelakinya’ berada di sana. Namun dkwaan itu ditepis oleh rakan baik Laudya iaitu Zaskia Sungkar.

Untuk rekod, Laudya sebelum ini pernah mendirikan rumah tangga dengan seorang usahawan Malaysia iaitu Engku Emran pada September 2017 di Kuala Lumpur. Hubungan mereka bagaimanapun tidak bertahan lama dan berceral pada Julai 2020.

Sumber : ohbulan

Sebelum ini, PETALING JAYA Rakan karib pelakon terkenal Indonesia, Laudya Cynthia Bella, yang dikenali sebagai Zaskia, memaklumkan tujuan pelakon tersebut di Dubai hanya untuk membeli abaya, selepas timbul khabar angin yang mendkwa Laudya bakal berkahwin dengan seorang kerabat raja di sana.

Menerusi portal KapanLagi, Zaskia juga memberitahu Laudya belum mempunyai perancangan untuk kembali mendirikan rumah tanga walaupun sering dijodohkan dengan beberapa lelaki.

Sebelum ini, gara-gara sebuah perkongsian video yang tular di platform di TikT0k, telah menimbulkan tanda tanya dalam kalangan peminat.

Sehingga timbul khabar angin yang mendakwa pelakon filem popular Surga Yang Tak Dirindukan itu bakal berkahwin bersama seorang kerabat raja negara tersebut.

Sekadar informasi, Laudya sebelum ini pernah berkahwin dengan ahli perniagaan Malaysia iaitu Engku Emran pada September 2017 di Kuala Lumpur.

Bagaimanapun hubungan mereka tidak bertahan lama dan bercer4i pada Julai 2020.

Sumber : utusan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*