Syed Saddiq terh4ru, terima sumbangan lebih dari RM700k untuk bayar ikat jam1n

Siapa yang menonton IG live yang dibuat Ahli Parlimen Muar, YB Syed Saddiq Syed Abdul Rahman semalam pasti tahu yang beliau memoh0n pertolongan daripada orang ramai untuk membantunya membayar baki ik4t jamin  seperti yang diperinta.hkan oleh mahk.mah pada pagi Khamis 22 Julai 2021.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Syed Saddiq (@syedsaddiq)

Duit sumbangan diterima lebih dari RM700,000

Melalui perkongsiannya yang terbaru di media so.sial, bekas Menteri Belia dan Sukan ini meluahkan rasa terh4ru dan terhut@ng budi selamanya kepada rakyat Malaysia kerana kurang dari 24 jam, beliau mendapat lebih dari RM700,000 dari 9,836 penyumbang.

Beliau juga telah menutup ta.bung sumbangan kerana dana yang diperoleh melebihi daripada apa yang sepatutnya.

Ada pakcik hulur RM10

Dalam pada itu, Syed Saddiq sempat berkongsi cerita bahawa semasa dia berada di pejabat, seorang lelaki wa.rga emas telah datang dan menghulurkan RM10 kepadanya untuk menyumbang kepada ikat jamin tersebut. Beliau meng4kui sangat terharu dan ingin menang1s

Terima kasih Malaysia

Diakhir perkongsian tersebut, Syed Saddiq memaklumkan yang dirinya sangat berterima kasih kepada seluruh rakyat Malaysia.

“Saya berhutang dengan Malaysia. Dalam masa 24jam, sumbangan sebanyak RM715,573.77 dari 9, 836 orang penyumbang.”- ujarnya

Saya rasa Mahu menangls

Walaubagaimanapun, Saddiq mengucapkan terima kasih kepada yang sudi membuat sumbangan kepadanya akui dana sudah melebihi dari yang diperlukan.

“Terima kasih. Terima kasih. Terima kasih. Saya selamanya terhutang budi. Saya tidak akan berhenti sehingga kita berjaya membina Malaysia untuk semua rakyat Malaysia.”

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Syed Saddiq (@syedsaddiq)

Sumber Instagram Syed Saddiq, FB Syed Saddiq Syed Abdul Rahman

Via omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*