CLE0PATRA Hadir Di Istana, Ini Yang Dilakukan Mengej0tkan Orang Ramai

Manusia di muka bumi ini digalakkan untuk melakukan berbudi kepada orang. Berbudi kepada orang lain akan memberi kes@n yang baik kepada d1rinya dan d1ri send1ri. Orang yang berbudi pasti disukai oleh orang ramai dengan sik#pnya yang tidak pernah mengh4rapkan bala@san daripada orang lain. Tanpa mengh4rapkan balasan kita perlulah menghargai orang yang berbudi kepada kita.

Kehadiran petugas media di Istana Negara menyaksikan ramai pihak tampil memberikan sumbangan berupa makanan dan minuman.Turut berbuat demikian wanita yang pernah dikaitkan dengan bekas menteri belia dan sukan, Cle0patra hadir memberi sumbangan pizza kepada petugas media yang berkumpul di bawah khemah khas depan pintu Istana Negara.

 

Ternyata kehadiran wanita ini sekitar 3 petang semalam disedari pihak media sebaik melangkah turun dari kenderaan untuk memberikan buah tangan peribadi.

Saya pakai t0peng muka untuk berselindung tapi sed!hnya pihak media terlalu ‘bijak’ kenal saya,” kata Cle0patra kepada ProjekMM.

Ditanya lanjut mengenai pemberian pizza, Cle0patra atau nama sebenar Nur Fathiah Syazwana Shahruddin, 25, enggan memberikan jumlah pizza yang diedarkan dan sekadar menyatakan setiap seorang diberi sebuah kotak pizza pers0nal.

Tambah Cle0patra, pihak media seolah-olah tidak menjangkakan kehadiran beliau dan menerima pemberian itu dengan rasa gembira dan berterima kasih kerana beliau sanggup turun padang ketika cuaca panas.

Beliau menghabiskan masa kira-kira 30 minit beramah mesra dengan pihak media sebelum bertolak ke Muar untuk bermesyuarat. Cle0patra mengakui mengikuti perkembangan p0litik semasa sempat berpesan agar negara dibersihkan daripada pemimpin tamak.

Lupakan tentang kepentingan send1ri, pentingkan negara kita. Saya h4rap Yang di-Pertuan Agong memberikan keputusan terbaik untuk tanah air kita,” kata Cle0patra.

Perkara itu turut dik0ngsikan Cle0patra menerusi laman sosial Instagramnya.Menurut Cle0patra, cadangan memberi makanan kepada petugas media dibuat selepas beliau mendapat banyak permintaan daripada warga maya.

Cleopatra Di Istana Negara

Cleopatra Di Istana Negara

Dikirim oleh Monyet Gila pada Rabu, 26 Februari 2020

Meskipun sibuk, Pengarah Cleo International memberitahu perlu menangguhkan perjalanan ke Muar kerana ada mesyuarat penting dan penyediaan makanan dipermudahkan dengan bantuan dua pekerjanya.

Salah satu cara untuk kamu berbudi kepada Tuhan ialah dengan berbudi kepada orang lain,” tulis Cle0patra dalam catatan berbahasa Inggeris itu.Hantaran tersebut mendapat 1,760 tanda suka setakat ini dan kebanyakan pengikut mengucapkan rasa syukur dan mendoakan Cle0patra serta mengalu-alukan sumbangan berterusan daripada pihaknya.

Kita seharusnya memberi bantuan kepada mereka sekiranya mereka menghadapi kesus@han. Mereka yang menghadapi kesus@han sudah pasti mengh4rapkan bantuan daripada orang di sekeliling mereka seperti saudara – mara, jiran tetangga dan rakan – rakan. Hal ini dapat mengurangkan kesulit@n yang mereka yang hadapi tersebut sekali gus memb@las segala jasa yang mereka berikan kepada kita.

Kredit: ProjekMM, Sumber dipetik dari Satkoba

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*