“Syukur & Alhamdulillah…” – Linda Eva Gembira Haziq Boleh Berjalan Semula

Berkat doa yang tak put0s dan keyakinan hati saya mengharapkan Haziq sembuh akhirnya jadi kenyataan. Saya hanya mampu mengucap syukur dan Alhamdulillah ke hadrat Allah kerana memberi kesembuhan pada kaki Haziq. Hidup saya pernah berasa gelap apabila melihat Haziq sengs@ra menangg0ng kes@kitan akibat kemal@ngan dialaminya.

Hati saya yang rem0k ketika itu hanya Allah yang tahu, tetapi sebagai ibu saya perlu kuat,” demikian kata penyanyi Linda Eva atau nama sebenarnya Norhaslinda Ishak, 41, yang gembira apabila Allah anugerahkan nikmat anak sulungnya, Haziq, 20, boleh berjalan semula.

Menurut Linda, pada usia anak lelaki tunggalnya masih muda dia tidak sangg0p melihat Haziq berjalan dengan kaki palsu: “Segala usaha yang saya lakukan sepanjang pr0ses nak lihat Haziq kembali pulih, kini berbal0i.

“Selepas pulih ini, semoga Haziq boleh aktif menyanyi semula kerana dia ada bakat dan p0tensi. Harapan saya supaya Haziq masih mendapat sok0ngan peminatnya untuk menyinarkan kembali kerjaya seni diceburi,” katanya.

Pada 5 Julai tahu lalu, Haziq yang memb0nceng motosikal bersama rakannya ditimpa kemal@ngan di Jalan Sungai Besi, Kuala Lumpur. Haziq yang pernah mengangg0tai Putera Band sebagai v0kalis cedera ter0k pada kaki kanannya ak!bat salur dar@h put0s.

Menjalani dua kali pembed@han di kaki kanan itu, d0ktor juga menasihatkan supaya ia dipot0ng demi menyel@matkan ny@wa Haziq. Namun, Linda tidak membenarkan dan nekad berusaha melakukan apa saja raw@tan untuk anaknya pulih dan dapat berjalan semula.

Ketika bersama Putera Band, Haziq pernah p0pular dengan lagu seperti ‘Rebahku Tanpamu’, ‘Ters!ksa dan Dilema’. Terdahulu, pada Februari 2018, Haziq juga pernah terbab!t kemal@ngan motosikal yang ditunggangnya meremp0h sebuah lori diparkir di bahu jalan. – Sumber dipetik dari Myartis, Harian Metro

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*