Ibu ARW4H ABAM Ulas Tentang K0NFLIK Ali Dan Nor Hidayah

Meskipun kisah anaknya Ali Puteh dan menantu, Nor Hidayah h@ngat diperkatakan net, ibu kepada arw4h Abam iaitu Sabariah Arshad memilih untuk tidak memikirkan k0nflik yang terjadi.

Menurut Sabariah, dia tidak ambil pusing dengan kontr0versi tersebut kerana itu merupakan keputusan Hidayah untuk keluar dari rumah.

“Saya tahu apa yang berlaku, Ali ada cerita semuanya, tapi saya malas nak fikir, masuk telinga kanan keluar telinga kiri.

“Ikut dialah nak keluar ke, tak nak keluar ke… saya tak ada nak cakap apa, saya tak h!rau tentang tu!

“Saya fikir anak saya yang sudah pergi sahaja. Macam mana kehidupan saya selepas ini, saya fikir tentang itu!,” katanya kepada mStar.

Sabariah berkata demikian ketika ditemui selepas Majlis Tahlil anjuran Astr0 Warna yang diadakan di Masjid Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur pada Khamis.

Sementara itu, Sabariah mengakui tidak berhubung dengan menantunya itu setelah pem3rgian Abam. Ini kerana dia tidak menyimpan nombor telefon Hidayah.

Saya fikir anak saya yang sudah pergi macam mana kehidupan saya selepas ini.

SABARIAH IBU 4RWAH ABAM

“Dia tak ada nombor telefon saya, saya pun tak simpan nombor telefon dia. Saya hanya tahu nombor yang sudah disimpan dalam telefon.

“Yang ada dalam telefon ni nombor anak-anak sahaja. Saya pun bukan pandai membaca dan bvta huruf ,” katanya.

Sebelum ini, kisah keluarga Ali menjadi perh@tian ramai selepas usahawan k0smetik Datuk Seri Aliff Syukri menyiarkan temubual bersama balu Abam, Nor Hidayah secara langsung di laman Faceb00k.

Dalam temu bual itu, usahawan tersebut menyent0h isu sens!tif berkaitan harta pus4ka yang ditingg4lkan Abam. Situasi tersebut mencet0skan perb4lahan dua keluarga.

Abam m3ninggal dunia pada 10 Februari lalu ak!bat dem4m panas. Allahyrham menlnggalkan serang balu Nor Hidayah dan seorang anak lelaki Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey berusia sembilan bulan.

– Sumber dipetik dari Satkoba, mStar

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*