Nadia Brian Terima Teguran Hebat Kerana Berkemban, Ini Resp0n Suami Beliau

Pelakon Nadia Brian tidak mempunyai mas@lah untuk berkemban dalam filem Ratu Kala Jengking: Puteri Ker@nda kerana ingin melengkapan jalan cerita. Jelas Nadia, dia hanya ingin mengikut latar masa filem itu iaitu pada tahun tahun 1950.

“Pada tahun 1950-an, berkemban di sungai adalah biasa jadi kalau tak buat tak nampak real pula sebab itu saya cuba buat babak itu nampak lebih baik.

“Mula-mulanya tiada b@bak berkemban dalam sungai tapi atas kehendak abang Bade yang mahu ikut latar masa filem itu, jadi berkemban saja yang sesuai.

“Babak itu masih bersesuaian, dia tidak lah terl@mpau men0njol masih mengikut standard,” katanya kepada Gempak.

Nadia telah ditemui ketika majlis tayangan perdana filem Ratu Kala Jengking: Puteri Ker@nda di mmCineplexes, e-Curve, Damansara.

Dalam pada itu, pemilik nama Nadia Najwa Mohamed Rashidi Brian menyatakan suaminya, Muizz Nasruddin sentiasa memberi sok0ngan dalam perjalanan karier seninya.

“Suami pula sentiasa menyok0ng kerjaya saya, kami tengok sama-sama semasa tayangan perdana dan dia tidak kisah mengenai babak itu.

“Dia bangga dengan saya kerana berjaya membawa kar@kter filem tersebut. Kalau tak buat, jalan cerita tu nampak tak lengkap”

“Selain itu, saya juga kena g0lekkan d1ri dan terjun ke kawasan gaung tanpa sebarang bantuan daripada pelakon @ksi.

“Semua itu merupakan pengalaman yang berharga buat saya sepanjang bergel@r anak seni,” ujarnya lagi.

Selain Nadia sebagai teraju utama, filem tersebut turut menampilkan ramai pelakon hebat yang lain antaranya Amar Ashraf, Datuk Fizz Fairuz, Eyra Hazali, Octavia Manrose, Eyra Hazali dan penyanyi kelahiran Indonesia iaitu Firman Siagian.

Filem arahan Bade Hj. Azmi itu akan memulakan tayangan di pawagam seluruh negara mulai hari ini, 27 Februari.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nadia B 🍒 (@nadia.brian) on

Sumber dipetik dari Satkoba, Gempak

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*