Aprena & Suami Jalani R4W4T4N KESUBUR4N, F0kus Dapatkan ZURI4T

Pelakon Aprena Manrose memberitahu sudah tiba masanya dia memberi tumpuan sepenuhnya untuk mendapatkan zuri!at selepas empat tahun mendirikan rumah tangga. Menurut Aprena, 27, dia dan suaminya Mohd Afiq Hazman ada membuat pemer!ksaan kesub0ran pada Disember tahun lalu dan kini mereka masih perlu melalui beberapa pr0ses selanjutnya.

“Tahun ini, saya memang nak f0kus untuk dapatkan zur!at. Dah empat tahun berkahwin, sudah tiba masa yang sesuai untuk saya nak ada anak pula. Selama ini, saya dan suami tak pernah buat pemer!ksaan apa-apa tapi pada Disember tahun lalu kami buat keputusan untuk bertemu d0ktor.

“Kami sudah lakukan pemer!ksaan kesub0ran tetapi keputusan belum tahu lagi dan ada beberapa pr0ses yang perlu kami lakukan selepas ini. Insya-Allah, saya berharap semua peminat boleh mendoakan yang baik-baik untuk saya dan suami,” kata Aprena.

Dalam pada itu, anak kepada penyanyi Iwan Syahman ini berkata dia akan memperlahankan kar!er seninya namun masih terbuka menerima tawaran: “Peranc@ngan saya pada tahun ini memang nak perlahankan sedikit kar!er seni. Tapi tidak bermaksud saya mahu berhenti terus.

“Saya masih terbuka untuk menerima tawaran berlakon tetapi saya akan pilih mengikut waktu yang bersesuaian,” ujar Aprena atau nama sebenarnya nama Wan Syahera Putri Aprena Wan Syahman yang mendirikan rumah tangga dengan Mohd Afiq pada 2016. – Sumber & foto dipetik dari Myartis, mStar & Instagram Aprena Manrose

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*