Aliff Syukri Batal Adakan Sidang Media Petang Tadi Atas Sebab Tertentu

Usahawan k0smetik, Datuk Seri Aliff Syukri sebelum ini berkata yang dia akan mengadakan sidang media tergemp@r pada petang ini di Kota Damansara untuk menjelaskan lap0ran p0lis terhad@pnya yang disy@ki memuk0l anak angkat.

Terkini, sidang media yang diranc@ng itu bagaimanapun dibat@lkan Aliff apabila mendapati kes berkenaan masih dalam sias@tan lanjut pihak berku@sa. Sebelum ini, Aliff diser@ng’ warganet di laman Instagram (IG) miliknya gara-gara did@kwa memuk0l anak angkatnya yang kini sedang h@ngat diperkatakan.

Kej@dian yang berlaku pada 28 Februari itu difahamkan terjadi di kediaman usahawan itu dan sehari kemudian, pembantu rumahnya membuat lap0ran p0lis sebagai perlind0ngan diri. Semalam, kanak-kanak yang berusia dua tahun dipuk0l dengan menggunakan tangan dan kasut serta dicub!t  men!nggalkan  kesan pada badannya.

Susp3k dikatakan memuk0l m@ngsa yang men@ngis ketika dia sibuk merakam video untuk kand0ngan Y0u Tube miliknya. Ketua P0lis Daerah Petaling Jaya, Asisten K0misioner Nik Ezanee Mohd Faisal mengesahkan pihaknya menerima lap0ran berhubung kej@dian itu. – Sumber & foto dipetik dari Myartis, Harian Metr0 & Instagram Aliff Syukri

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*