V!ral Berselipar LV, Warganet Terkej0t Dengan Citarasa Fesyen Annuar Musa Yang ‘Hypebeast’

Semalam h@ngat diperkatakan di media sosial tentang selipar yang dipakai ahli p0litik Tan Sri Annuar Musa di dalam rumahnya ketika menerima kunjungan rakan seperjuangannya Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang.

Dalam kiriman yang dibuat di laman Twitternya itu, Tan Sri Annuar Musa dilihat mengenakan selipar berwarna hitam jenama L0uis Vuitt0n ketika sedang memegang cucu kembarnya.

Jenama L0uis Vuitt0n sebelum ini sin0nim sebagai jenama mewah dan makin mendapat tempat dalam kalangan peminat fesyen terutamanya gol0ngan muda.

Warganet yang melihat kiriman tersebut tidak menunggu lama untuk melakukan semakan harga selipar tersebut selepas melihat jenama L0uis Vuitt0n tertera di selipar yang dipakainya ketika itu.

Seorang pengguna Twitter, @keemmazni kemudiannya berk0ngsi satu screensh0t yang menunjukkan harga selipar tersebut mencec@h RM4,650.

Bukan saja terkej0t dengan harga selipar tersebut yang dikatakan mencec@h ribuan ringgit, namun warganet juga tidak melepaskan peluang untuk memeriksa harga barangan per!badi Tan Sri Annuar Musa dalam gambar tersebut.

Seorang lagi pengguna Twitter, @KMJ_100 pula berk0ngsi satu tangkap layar yang menunjukkan harga sebenar jam tangan berjenama Richard Mille yang dipakai Tan Sri Annuar Musa.

Menurutnya, harga jam tangan yang dipakai oleh ahli p0litik itu bakal membuatkan sesiapa sahaja terkej0t kerana screensh0t itu menunjukkan tanda harga lebih RM1.2 juta.

Tidak cukup dengan menyemak harga jam tangan dan selipar yang dipakainya, ada juga warganet yang pergi lebih jauh dengan turut memberikan pandangannya tentang buaian yang terdapat di rumah Tan Sri Annuar Musa.

Menurut @TheAleem, buaian besar yang terdapat di dalam rumah beliau itu dikatakan mencec@h sehingga RM12,000.

Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan sama ada harga-harga yang diberikan oleh warganet di atas adalah tepat memandangkan Tan Sri Annuar Musa tidak memberikan sebarang k0men mengenai perkara itu.

Namun, apa yang menjadi tumpuan sebenarnya bukanlah tanda harga barang-barang kepunyaan Tan Sri Annuar Musa itu tetapi apa yang menarik tumpuan kami adalah gaya fesyen Tan Sri yang hypebeast walaupun sudah mempunyai cucu. Terbaik Tan Sri!. – Sumber dipetik dari Thevocket, Twitter

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*