Zizi Kirana Tangguh Semua Jadual Seni Buat Masa Ini

“Tol0ng Jaga Kes!hatan Dan  Anda Kesela.matan Semua Wahai Kesayangan Sia,” demikian k0ngsi penyanyi Zizi Kirana yang menangguhkan segala jadual pr0mosi serta persembahan awamnya sepanjang bulan ini dan April.

“Untuk dua bulan ini, saya put0skan untuk tidak membuat sebarang pr0mosi dan persembahan terutama yang memba.bitkan khalayak awam. Syukur, penganjur juga mengambil langkah itu, justeru banyak jemputan tawaran ditunda.

“Saya tidak menafikan agak paran0id juga apabila s!tuasi wa.bak C0vid-19 semakin membim.bangkan. Nak bersalam pun serba-sa.lah dan untuk keluar ke khalayak ramai juga ragu-ragu,” ujarnya dipetik sebagai berkata.

“Bagaimanapun, saya masih akan menunaikan tanggungjawab terhadap tawaran seperti penggambaran kecil. Selebihnya, saya akan duduk di studi0 saja untuk buat rakaman lagu,” tambahnya bim.bang dengan penu.laran wa.bak C0vid-19 yang makin menu.lar.

Dalam pada itu, dia juga terpksa membatalkan hasrat untuk pulang ke kampung halaman di Sabah.

“Sebenarnya saya teringin pulang ke Sabah berjumpa keluarga dan menenangkan fikiran. Tapi saya jadi risau pula dengan keadaan sekarang bahkan mahu ke lapangan terbang pun saya ragu-ragu,” katanya. – Sumber dipetik dari Myartis

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*