Cristian0 R0naldo Sedia Tawar H0tel Miliknya Jadi Pusat Kuarant!n Pesak!t C0vid-19

Penu.laran C0vid-19 diserata dunia kini semakin membimbangkan. Dan ini sekaligus menjadi t0pik ha.ngat apabila super star Juventus, Cristian0 R0naldo juga  terpksa menjalani pr0ses kua.rantin di tempat kelahirannya, Madeira. Malah, Christian0 R0naldo turut menawarkan beberapa h0tel miliknya di P0rtugal untuk dijadikan h0spital sebagai pusat ra.watan wa.bak peny.akit tersebut.

R0naldo dalam media sosialnya dua hari lalu menggesa masyarakat tampil menghulurkan bantuan dan dia sendiri bukan hanya sekadar bercakap tetapi membuktikan sikap pemurahnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

Dan kini, H0tel miliknya itu ditutup dan dijadikan h0spital bagi memberikan ra.watan kepada mereka yang dijang.kiti wa.bak C0vid-19. Malah, petugas peru.batan yang menjaga dan membantu pesa.kit turut dibayar elaun oleh R0naldo sendiri.

Kerajaan P0rtugal yang teruja dengan semangat keprihatinan yang tinggi dan kebaikan pemain bola sepak terkenal ini, turut menggesa selebriti lain agar mengikut jejak langkah Cristian0 R0naldo. – Sumber dipetik dari Xtra

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*