Tahniah! Joy Revfa Selamat Bertunang Dengan Lelaki Idaman, Nikah Selepas Hari Raya

Setelah beberapa tahun hidup solo selepas berce.rai dengan penyanyi Hafiz Hamidun pada tahun 2017, akhirnya usahawan k0smetik, Joy Revfa selamat mengikat tali pertunangan dengan rakan k0ngsi perniagaannya pada Sabtu lalu di Shah Alam.

Bagaimanapun, Joy enggan mende.dahkan ident!ti jejaka yang pilihan hatinya itu dan bertindak “menutup” wajah tunangnya ketika memuat naik foto m0men pertunangan mereka di Instagram.

Difahamkan, Joy dan tunangya yang merupakan seorang jurulatih kecergasan bakal berkahwin selepas Hari Raya Aidilfitri.

Majlis pertunangan dibuat sederhana dan tertutup. Saya bersyukur majlis dihadiri teman rapat seperti Heliza Helmi, Mawar Karim dan Lufya. Insya-Allah, majlis perkahwinan dirancang, tidak lama lagi. Insya-Allah tahun ini juga.

Menurut Joy, mereka mula berkenalan pada tahun lalu dan lelaki itu mempunyai ciri-ciri lelaki idamannya. Seorang yang menjaga solat dan kuat pegangan agama.

Kami bertemu pada mesyuarat di mana saya mahu melebarkan sk0p perniagaan dalam bidang kecergasan diri.

Tunang saya adalah jurulatih kecergasan dan memiliki perniagaan sendiri. Akhirnya, kami jadi rakan k0ngsi di bawah Merve Fitness. Sejak itu, kami mula kenal hati budi masing-masing. Dia memiliki ciri-ciri lelaki idaman saya.

Terdahulu, Joy mendirikan rumah tangga degan Hafiz Hamidun selama beberapa bulan sahaja sebelum disahkan berce.rai pada 2017. Dalam perkahwinan pertama, Joy dikurniakan anak, Arryan Firdaus yang berusia enam tahun. – Sumber & foto dipetik dari Beautifulnara, BH Online, Norman Yousof

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*