“Sudah La Myza Gad0h… Aku Maafkan Kau Walaupun Kau H!na Aku…” – Zarina

“Sudah-sudah la myza kau nk gad0h dgn semua org sampai bila…? Dgn aku nk gad0h dgn warganet nk gad0h… sister ramai lagi saudara kita yg tgh kebulur kat luar tu dari kau gigih nk jat0hkan org baik kau gunakan platf0rm kau utk membantu lagi org sayang.. Apa2 pun aku maafkan kau walaupun kau h!na2 aku tq! Allah is great,” demikian tulis Zarina Anjoulie menerusi laman Instagramnya.

Zarina meminta pelakon Amyza Aznan agar berhenti berba.lah dengan warganet di media sosial. Kata Zarina lagi sampai bila pelakon itu mahu bergad0h dengan warganet dan lebih baik jika menggunakan platf0rm media sosial untuk menye.bar kebaikan.

Menurut Zarina lagi, dia juga sudah memaafkan Amyza di sebalik k0nflik yang tercet0s antara mereka sebelum ini. Menerusi entri tersebut, Anju turut berk0ngsi paparan k0men yang ditinggalkan Amyza yang seolah-olah be.rang apabila warganet mempersoalkan ‘pera.ngai sebenarnya’.

Terdahulu, Amyza menafikan dak.waan dia mengh!na warganet tetapi bera.ng dengan ‘tr00pers’ seorang selebriti yang didak.wa telah mengrekrut warganet untuk menye.rang para artis ketika siaran langsung pihak SENIMAN yang berbicara mengenai bantuan khusus artis.

Nampaknya, isu perba.lahan antara artis dan warganet masih tiada kesudahan lagi apabila sebelum ini Zarina mende.dahkan ada perbualan beberapa artis mengh!na warganet IQ rendah dan ibarat lembu cucuk hidung. Turut terkena temp!as Amyza yang kini sedang berdepan dengan keca.man dan cac!an warganet sehingga ada yang melan.carkan boik0t terhadap beberapa artis termasuk dirinya. – Sumber & foto dipetik dari Myartis, R0tikaya & Beautifulnara

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*