“Peminat Tak Baginya Duit, Survive Bukan Sebab Mereka” – Beego

“Kamu silap. Selama ini kami survived bukan kerana peminat. Peminat tak bagi kami duit,” ujar pelakon Beego yang menyifatkan kelangsungan hidupnya selama bergelar artis bukan semata-mata kerana peminatnya, malah katanya, peminat tidak membantu memberinya wang sebaliknya individu yang sentiasa bersamanya ialah keluarga dan sahabat.

“Pengikut Instagram saya tak ramai. Siapa selama ini ada bersama saya? Kawan-kawan dan keluarga,” jelas Beego yang memuatnaik kenyataan itu bagi menjawab tulisan salah seorang pengikutnya di Faceb00k yang menyatakan ‘artis perlukan peminat untuk p0pular’.

Dalam pada itu, Beego turut meluahkan rasa kesal apabila ada dalam kalangan ahli keluarganya kurang sens!tif mengulas tentang isu pe.rang artis dan warganet: “Tiga empat hari ni penuh orang k0men pasal Persatuan Seniman Malaysia dan artis Malaysia.

“Aku tahu bukan semua yang warganet maksudkan, aku faham… yang aku tak fahamnya ada saudara mara yang nak juga jadi warganet tanpa ada sens!tiviti yang mungkin aku ni boleh terasa jug sedikit sebanyak.

“Sebab gela.ran artis tu terpalit pada aku yang dah suam-suam kuku ni. Jangan tanya kenapa aku unfriend pastu jumpa tengok muka korang pun aku tak nak. Aku hanya manusia lemah… ingat, cubit peha kanan, kiri terasa,” pesan Beego.

Sebelum ini kec0h apabila ada selebriti tempatan yang menye.lar tindakan segelintir artis membabitkan isu permoh0nan bantuan khas kerajaan buat penggiat seni terjejas berikutan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang dikuatkuasakan.

Ramai selebriti terguris dan memuat naik sind!ran serta pandangan terhadap artis kontr0versi itu. Lebih memburukkan keadaan apabila perbualan sesama selebriti dalam grup Telegram Persatuan Seniman Malaysia terse.bar di Internet yang menjurus kepada luahan kesal artis terhadap warganet. – Sumber dipetik dari Myartis, Astr0 Gempak

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*