C0VID-19: Puteri Aishah Dis!ndir Selepas Disahkan P0sitif

Semalam, pelakonPuteri Aishah telah disahkan p0sitif C0VID-19 selepas pulang menjalani penggambaran di Scotland pada 15 Mac yang lalu.

Dike.cam & Dis!ndir Di Media Sosial 

Namun disebalik titipan doa yang diterima, terdapat pelbagai keca.man terus diberikan buat pelakon ini dan seluruh ahli pr0duksi drama kon0nnya romb0ngan ini masih keluar negara tatkala negara dalam keadaan berjaga-jaga sebelum Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dilaksanakan bermula pada 18 Mac.

Dalam pada itu, Puteri turut menjadi mngsa sind!ran warganet apabila sebelum ini dia berk0ngsi sebuah p0sting di dalam pesawat Turkish Airlines yang menjalankan pr0ses sanitasi sebelum berlepas.

“C0vid-19 ini buta dik. Dia tak kenal mana Turkish Airlines, mana Air Asia. Dia hen.tam semua dik”

Kelihatan Sihat 

Dalam perkembangan lain, menerusi perk0ngsian pengurusnya, Iman Tang di laman Instagram memberitahu pelakon berusia 26 tahun ini nampak sihat dan sempat mengirimkan foto kepadanya ketika sedang dalam perjalanan ke H0spital Sungai Buloh bagi mendapatkan ra.watan susulan.

Terdahulu, Iman berk0ngsi khabar berita Puteri Aishah disahkan p0sitif wa.bak itu sekaligus menjadi artis kedua yang terkena C0VID-19 selepas PU Riz. – Sumber dipetik dari Murai.my

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*