Ramai Bukan Muslim Sok0ng Ustaz Ebit Lew Terus Buat Kebajikan

Jika dua tiga hari lepas tiba-tiba ada pembe.nci, pengut0k dan pemf!tnah Ustaz Ebit Lew yang menukar arah dengan mendak.wa tidak tahu menahu isu ini dan ada yang mendakwa laman Faceb00k mereka dig0dam, namun sok0ngan terhadap Ustaz Ebit Lew makin meningkat.

Semuanya gara-gara Ustaz Ebit Lew membuat keputusan kelmarin untuk berhenti daripada mengagih bantuan kepada pihak yang memerlukan buat sementara waktu.

Ramai yang merasa sedih dengan apa yang dialami oleh Ustaz yang memerah keringat membantu orang susah ketika PKP, tetapi dif!tnah dengan pelbagai t0hmahan. Sehubungan itu, Ustaz Ebit memaklumkan sepanjang bulan Ramadan ini dia hanya akan menyalurkan sumbangan melalui akaun bank sahaja atas saranan banyak pihak.

Terkini, isu itu terus ha.ngat apabila rata-rata warganet tetap memberikan sok0ngan kepada pendakwah mualaf itu. Bukan kalangan orang Islam sahaja, tetapi bukan Muslim turut menunjukkan sok0ngan padu kepada Ustaz Ebit yang sebelum ini banyak membantu mereka.

Mereka mengucapkan berterima kasih kepada Ustaz Ebit atas usaha dan penat lelah yang dilakukannya sebelum ini. Malah mereka juga memoh0n supaya Ustaz Ebit Lew tidak berputus asa untuk meneruskan akt!viti kebajikan bagi membantu rakyat Malaysia yang memerlukan.

Menurut info terkini Ustaz Ebit Lew telah pun diberikan lampu hijau untuk meneruskan akt!viti kebajikan berkenaan selagi mematuhi arahan dari dari pihak berkuasa. Alhamdulillah perkembangan baik setakat ini. – Sumber dipetik dari Myartis

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*