Pasangan Selamba Buat Hbngan lnt1m Dalam Semak. Sekali Makcik Ini Datang Bawa Kayu, Habis Semua Berdek4h

Tindakan tidak terduga oleh seorang nenek yang memvkul pasangan sedang melakukan perbuatan j1jik yang menjadi tular di Rusia dan mendapat pujian ramai.

Padah berasm4ra dalam semak, satu pasangan kekasih di barat daya Russia menerima pad4h apabila dipukvl oleh seorang wanita warga emas tersebut

Video aksi warga emas itu dirakam jiran tetangga yang menyaksikan kejadian berlaku berhampiran flat sebuah bandar di wilayah Stavropol Krai.

Seorang saksi berkata, ketika kejadian, wanita itu ternampak pasangan terbabit yang asyik berasmar4 di dalam semak di kawasan berkenaan.

Lucunya, Irina mengambil serpihan kayu dan berniat mahu memukvl pasangan itu sebagai pengajaran kerana melakukan perbuatan tidak sen0noh berdekatan kediamannya.

Kedengaran juga suara ketawa individu yang mengambil video tersebut.

Video berkenaan memaparkan, Irina menjerkah pasangan itu sebelum memukvl belakang lelaki itu sebelum memukvl paha wanita terbabit.

Lapor The Sun, Ahli Psikologi Keluarga Natalya Panfilova berpendapat, tindakan warga emas itu wajar berikutan dia mar4h dengan perbuatan tidak sen0noh dilakukan pasangan itu.

” Reaksi wanita itu jelas, dia mar4h dengan apa yang dia lihat di depan matanya sehingga dia terus mencapai kayi dan memukvl pasangan terbabit seolah-olah ‘mengajar’ anak kecil,”

” Tindakannya itu terbawa-bawa oleh sikap orang lama yang ada dalam dirinya.

” Jadi, dia mencapai apa saja di depannya untuk memukvl pasangan itu seperti memukvl kanak-kanak,” katanya kepada agensi berita Vzglyad.

Tindakan warga emas itu turut menjadi perhatian dan meraih sokongan warganet Russia. Malah ramai yang ketawa kerana berasa geli hati dengan kejadian spontan itu.

Kereta bergoyang-goyang, kantoi rupanya

Sementara itu di Indonesia, sepasang kekasih kena serbu dengan penduduk setempat selepas mereka kant0i buat sesuatu yang tak elok di dalam kereta.

Dikatakan perbuatan tak sen0noh pasangan kekasih tersebut diketahui oleh orang awam lepas kereta Toyota Fortuner milik dorang bergoyang-goyang.

Kereta yang diletakkan kat kawasan parkir ni kuat sangat bergoyang sampai menarik perhatian orang-orang berdekatan.

Dalam kejadian yang berlaku pada jam 2:30 petang tu, kereta berkenaan diletakkan berdekatan dengan sebuah restoran di Tukangkayu, Banyuwangi.

Lelaki dan perempuan berkenaan pada awalnya lepak makan sama-sama dengan seorang rakan kat restoran tu.

Tapi lepas makan tu boleh pulak dorang decide nak kembali semula ke kereta dan buat benda tak sen0noh. Disebabkan kereta tu bergerak, pelanggan-pelanggan kat restoran tu jadi pelik dan curiga. Kenapa kereta goyang-goyang ni?

Mereka pun ramai-ramai pergi hendap kereta tu dan cuba nak tengok apa jadi kat dalam. Bila dorang sampai je kat kereta dan tengok kat dalam, pasangan kekasih tu sedang…

Pasangan itu kemudian di tangkap dan diserahkan kepada pihak berwajib.

Sumber : OBbulan,Medianews