Sambut ‘anniversary’ ke-10, suami hadiahkan isteri jambang4n bunga & emas bernilai RM60,000

Bagi mengh4rgai pasangan, suami atau isteri pasti t3rdetik untuk memberi hadiah agar mampu memberi mereka kebahagiaan. Tidak kisah jumlahnya kecil ataupun besar, ia m4mpu dijadikan kenang4n dalam hidup.

Sama seperti perkongsian seorang wanita di laman Facebooknya yang menerima sejamb4k ‘bunga’ dan barang4n kemas sempena sambutan ulang tahun perkahwinan mereka.

Perkongsian wanita bernama Nur Ellena Shazlin berasal dari Kota Bharu, Kelantan itu memapark4n dia menerima kejut4n daripada suami tercinta dengan memberi sejamb4k wang dan emas yang mencec4h sehingga RM60,000.

“Hari ni hari paling terh4ru sangat2 bg saya ya Allah. Dapat suprise sempena anniversary kami yg ke-10 dari seorang suami yang hadiahk4n barang kem4s dan duit paling bernilai RM60,00 buat isterinya,” luahny4.

Tambahnya lagi, sambutan ulang tahun perkahwinan yang ke-10 itu disambut lebih awal berbanding tarikh  sebenar iaitu pada bulan Mac.

“Dalam senyap dalam diam dia tempah dan suprise utk saya Biarpun anniversary kami pertengahan bulan Mac,tapi dia mer4ncang lebih awal dia tak nak saya sy4k apa-apa daripada dia,” tulisnya.

Kelihatan jelas di dalam video tersebut, suaminya bernama Ijoe datang ke meja dengan memakai k0stum Mickey Mouse ketika Ellena sedang khusyk makan.

Posting wanita tersebut sudah pasti mendapat perhatian warganet yang rata-rata teruj4 melihat kebahagian mereka sekeluarga.

Selain itu, warganet juga tidak melepaskan peluang mengucapkan selamat ulang tahun perkahwinan buat kedua-dua mereka.

Wah, sayang isteri sungguh ni ya! Jarang-jarang nak tengok suami buat kejutan macam itu. Tahniah! Semoga kekal bahagia. Amin.

Sumber: Facebook Nur Ellena Shazlin