‘Saya Suap Anak Saya, Bukan Suami Orang’ – Jasmin Hamid

Di Instagram, pelakon Jasmin Hamid sebelum ini memuat naik sebuah video review makanan dan kelihatan dia menyvap tauhu bergedil ke mulut anak lelaki, Haziq Macquistan. Tindak4n Jasmin Hamid menyvap makanan ke mulut anak lelakinya yang sudah dew4sa itu bagaimanapun telah mengvndang kec4man netizen.

Rata-rata netizen berasa ‘g3li’ melihat adeg4n su4p menyu4p anak beranak itu. Bagaimanapun, Jasmin hanya mengangg4p netizen yang mengec4m itu sebagai orang yang kurang kasih sayang.

Jasmin Hamid di posting terbaharunya memberi respon kepada kec4man yang diterimanya susulan video reviu makan yang dimuatnaiknya sebelum ini. Katanya, tidak menjadi mas4lah jika seorang ibu mahu suapk4n makanan ke mulut anak sendiri dan sebagai ibu dia akan tetap memberi kasih sayang kepada anak-anaknya.

Saya su4p anak saya, bukan anak orang lain atau suami orang. Su4p anak sal4h, tapi bila tengok ‘girlfriend boyfriend’ bersu4p-su4p, ‘sweet’ pula ya? Kalau tak suka jangan tengok. Walaupun anak-anak saya sudah berub4n pun nanti, saya tetap akan suapk4n mereka selagi saya sihat. Saya tetap akan pelvk civm mereka.

civman dan belaian seorang ibu. Anak-anak saya sedikit pun tak m4lu dan tak rasa kek0k bila saya suap dan civm mereka walaupun depan orang. Keluarga kami sudah diaj4r untuk saling sayang-menyayangi antara satu sama lain mengikut bat4san.

Sementara itu, pelakon ini turut melu4hkan kerindu4nnya kepada ibu bapanya. Dia juga sed1h melihat ada segelintir keluarga yang telah berpec4h bel4h disebabkan keluarga tidak m3mupuk nilai kasih sayang sejak anak-anak kecil lagi.

Video disini:

Saya sendiri sudah tak dapat lagi rasa suap4n dan civman daripada ibu bapa saya. R1ndu yang amat. Ajarkan anak-anak kita erti kasih sayang pada ibu bapa dan adik-beradik.

sed1h tengok ramai keluarga yang berpec4h-bel4h sebab dari kecil, keluarga tak pupuk rasa kasih sayang dan hormat-menghorm4ti antara anak-beranak. Bila sudah besar, semua buat hal masing-masing.

Sumber: Jasmin Hamid via ohbulan