Duit Berbaki RM3 Dalam Akaun,Zarina Zainuddin Terkejut, Duit RM10,000 ‘Lesap’ Anak Beli Game Online

Siapa yang tidak terk3jut apabila mendapat tahu wang simpanan anak habis digunakan hanya untuk membeli perma1nan video dalam talian. Itulah yang berlaku kepada pelakon, Zarina Zainuddin apabila anak b0ngsunya, Adam, membel4njakan lebih RM10,000 duit simpanan untuk pendidikannya sehingga berbaki RM3 sahaja.

Memetik laporan Harian Metro, pelakon terbabit memberitahu selama ini dia memang beri kad kepada anak untuk memudahkannya membeli data internet dan makanan dalam talian.

Saya tak terfikir langsung yang dia akan menggunakan wang yang saya kumpul dalam akaun peribad1nya untuk membeli permainan video itu.

Menggigi1l satu badan apabila dapat tahu wang itu ‘les4p’. Adam meng4ku dia membeli tiga permainan video dalam talian yang setiap satunya berharga RM3,000 hingga RM5,000

Difahamkan, Zarina ada memuat naik video di Instagram menunjukkan Adam mengaku1 kesi1lapan dan berasa kesal. Namun video tersebut dipdam selepas mendapat kritIkan daripada netiizen.

Saya muat naik video itu bukan suka-suka atau nak a1bkan anak. Saya cuma nak bagi tel4dan supaya ibu bapa di luar sana mengawas1 pergerakan anak-anak di rumah, lagi-lagi dalam keadaan sekarang ini macam-macam boleh berlaku.

Saya sudah memad@m hntaran itu dan saya beritahu Adam yang saya nak dia menghargai apa yang saya lakukan untuknya selama ini. Sebagai ibu saya sangat terkesan dengan benda ini tapi orang luar tak faham perasaan saya. Mereka ingat saya muat naik video untuk tujuan nak m4lukan dia.

Jelas Zarina, dia tiada niat untuk mengai1bkan anak sendiri sebaliknya hanya mahu memberi peng4jaran dan ikt1bar kepada ibu bapa di luar sana.

Nak m4lu apa? Dia bukan mencur1 atau merog0l anak orang. Dia cuma beli permainan video menggunakan duit dia sendiri dengan jumlah yang begitu besar. Dia mencal@rkan kepercayaan saya. Jadi apa yang m4lunya? Mereka yang kata macam ini tiada fikiran ke?

Sebagai seorang ibu, Zarina sangat teg4s dengan anak-anak dan akan memastikan anaknya mengaku1 kesil4pan serta men4nggung kesan daripada kesal@han tersebut.

Katanya lagi, perk0ngsian video di Instagram sebagai langkah untuk memastikan ibu bapa mem4ntau perger4kan anak supaya kejad1an seperti itu tidak men1mpa mereka.

Kredit Harian Metro

Sumber OhMedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*