[VIDEO]Dah C4but Bateri ,Tiba tiba Disapa ‘Mainan’ Ini Ketika Mahu Masuk Tidur.

Dengar sahaja perkara m1stik pa$ti buat kita rasa $eram dan fikir4n terus sahaj4 ke arah prkar@ yang mnyer4mkan dan men4kutkan.

Perkara sprti dignggv mkhluk halus kadang kadang boleh membuatkan kita merem4ng bvlu r0ma dan berasa $eram.Namun percya atau tid4k,sesungguhnya dimuk4 bum1 ini juga ada mkhluk yang tid4k dapat dilih4t deng4n mata ks4r.

Dig4nggu Mainan Popul4r

Dimedan sosial ,sehingga kini brmac4m jnis main4n yang popul4r dik0ngsikan .Sudah mnjadi trend ,pasti ramai yang akan brminat d4n membeli mainan trsebut.Pasti ramai yang telah j4tuh hati dengan akan satu mainan ini ,Kaktus yang hngat diprkatakan dan popular.Mempunyai bntuk yang comel dan apa yang menarik selain pndai mnari ,mainan ini juga akn mngikut balik stiap prcakpan kita .

Kaktus Menari

Baru baru ini tular di Tiktok  tentang satu prk0ngsian video dimana seorang lelaki  mndkwa menempvh detik detik ser4m apabla dignggu  seblum tidur oleh mainan kaktusnya yang telah dic4but bateri secara tiba tiba mnyapanya ketika mhu membuka pintu bilik tidurnya.

VIDEO

Aks1 mainan kaktus itu betul betul mngejutkan lelaki yang dikenali sebagai Acak.Masakan tidak,walhal dah buang btri pun,tetapi tiba tiba mnyapanya ketika itu mhu msuk tidur.

Acak byk berk0ngsikan video mngenai mainan kaktusnya,ramai yang mngikuti vdeo2nya kerana kbnyakan mereka turut sama trtarik ingin mngethui cerita seterusnya.

Antara komen yang diberikan oleh mereka.

Aku tak tahulah, aku seorang sahaja kot yang ta.kut tengok benda ni. Nampak cam mena.kutkan.

Dari mula-mula tengok benda ni tular lagi dah tak berm1nat sebab tau mesti akan ada jadi yang macam ni.

Ala…baru plan nak beli. Bila tengok macam ni tak jadilah belinya.

Sumber Tiktok acak_east

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*