“Terima kasih. Saya tak b0leh bal4s, saya serah kepada Tuhan.” -Pakcik kna mar4h

Selepas video seorang usah4wan didkwa memarah1 dan memperm4lukan seorang warga emas di depan orang ramai tular, pelbagai maklum balas diterima di media s0sial kerana ger4m atas tind4kan sebegitu.

Namun, usahawan dan juga inflvencer tersebut sudah pun memohon maaf dan meng4kui kesil4pannya. Dia juga memaklumkan akan segera bertemu semula dengan pakcik tersebut untuk memohon maaf diatas sal@h faham berkenaan.

Bertemu dengan pakcik tersebut

Menerusi perkongsian video di Instagram Fedtri Yahya, pes0naliti TV3 itu telah memuat naik v1deo temu bual ringkas bersama pakcik berkenaan di Pusat Trans1t Geland4ngan.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by AHMAD FEDTRI YAHYA (@fedtriyahya)

Ucap terima kasih kepada semua

Menerusi video tersebut, pakcik berkenaan mengucapkan ri1buan terima kasih kepada semua yang mepertah4nkannya dan tidak mampu membalas jasa baik semua.

Video

Dia juga menyerahkan semuanya kepada Allah S.W.T untuk membalas apa sahaja yang berlaku kerana turut meng4kui bahawa apa yang diperkataan usahawan itu juga ada benarnya.

“Memang itu jawab dia betul, bukan Tuhan mengubah nas1b kita, kita sendiri ubah,” kata pakcik tersebut dengan s4yu.

Semoga pakcik terus kuat

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, Fetri Yahya telah meningg4lkan k4psyen dengan meminta warga emas berkenaan tidak berasa $edih kerana ramai yang menghargai dia.

Rata-rata warganet di ruangan komen turut sama berharap pakcik itu bersab4r dan mereka juga menzah1rkan rasa seb4k mendengar apa yang dikatakan lelaki tva itu selepas video dia dimar4hi tular di sosial media.

Terbayang wajah abah sendiri

Pakcik tu jauh lebih mulia

Sumber: Instagram @fedtriyahya

Via OMM

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*