(Video) Katanya Tersoh0r Di Seluruh Kelantan, Kel1bat Sos0k Putih ‘3 Ber4nak’ Didkwa Di Jalan Gua Musang Berjaya Dirakam

Satu video menyer4mkan yang memaparkan kel1bat enti1ti yang tidak dikenali di sebuah jalan raya.

Video tersebut asalnya dimuat naik di akaun TikTok bernama @phr_77, namun ianya telah dikongsi dan menjadi tular di akaun Twitter bernama @mrcreepyposta.

Menurut akaun Twitter tersebut, kejad1an itu dirakam di sebuah jalan yang terletak di Gua Musang, Kelantan.

Dalam rakaman video dashcam itu, pemandu knderaan berkenaan telah melalui satu jalan yang kos0ng dan gelap.

Jam pada rakaman dashcam tersebut menunjukkan kejad1an berlaku pada jam 5.26 pagi.

Dalam rakaman tersebut dapat dilihat bahawa terdapat sebanyak 3 ent1ti yang tidak boleh diperjelaskan seakan sedang berjalan dalam gel4p di jalan itu.

“Khabarnya mereka ini tersoh0r di seluruh tanah jajahan Kelantan. Komen seorang netizen: ‘Situ memey ado dari dulu lagi tigo beranok. Jupo denge tak jupo jah. Guo Sejok tempat sek-sek dia belako tu’,” tulis kapsyen pada video tersebut.

Ent1ti yang pertama dapat dilihat berpakaian serba putih manakala yang lagi dua tidak jelas.

Turut dapat diperhatikan bahawa pemandu tersebut bergerak ke kanan sedikit sewaktu memandu melepasi kelib4t tersebut seakan-akan khuat1r melangg4rnya.

Tidak dapat dipastikan berkenaan apakah kelib4t itu sebenarnya serta kesah1han video tersebut. Namun begitu, ianya telah menjadi tular di media sosial.

Sehingga kini, video tersebut telah mendapat lebih 700 ribu di akaun TikTok berkenaan dan lebih 4 ribu tontonan di akaun Twitter tersebut.

 

Sumber: @mrcreepyposta

Via S.Keli

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*