Dicadang nama Jihady Nasywan,sebagai simb0lik kepada kekuatan dan perjuangan ibunya,Jahidah

Wan1ta yang menjdi mngsa bel4sah su4mi sehingga mengak1batkan berada dalam keadaan k0ma sejak Mei lalu, Jahidah Nordin difah4mkan sudah melah1rkan se0rang cah4ya m4ta.

Jahidah dimklumkan telah bers4lin secara czer seorang byi lel4ki selepas dimklumkan sendiri oleh adiknya di media s0sial.

Sudah bers4lin

Fauziah Nordin menguc4pkan rasa syukur setelah pembed4han kak4knya telah seles4i dan memoh0n agar orang ramai dapat mend0akan kesih4tan Jahidah.

Bercad4ng namakan Jihady Nasywan

Menerusi laporan dari Harian Metro, seorang lagi adiknya, Fazariah Nordin pula memaklumkan yang buat masa ini mereka belum dimklumkan jntina byi. Namun, menerusi imbasan terdahulu, byi yang dikndung kakaknya berkel4min lel4ki.

“Buat masa ini pihak keluarga belum mendapat tahu jntina byi berkenaan kerana kami tidak dibenarkan untuk mela4wat kedua-duanya. Berdasarkan imbsan sebelum ini doktor memaklumkan byi berkenaan adalah lel4ki.”
“Mungkin ini pr0sedur pihak hspital bagi memastikan jntina byi disahkan oleh w4ris sebenar,” katanya.

Selain itu, Fazariah juga menjelaskan yang keluarganya ada memilih nama untuk byi tersebut dan jika memang sah berjntina lel4ki, byi itu akan dinamakan  Jihady Nasywan melmbangkan perju4ngan kakaknya serta seluruh keluarga menghadapi dvgaan heb4t ini

Ditanya perih4l masa had4pan Jihady, wan1ta itu memklumkan yang dia dan seorang lagi kakaknya iaitu Fauziah akan menj4ga b4yi tersebut agar dia tidak jauh dengan ibunya yang masih k0ma.

Sumber: FB Fauziah NordinHarian Metro (Ahmad Hasbi) via omm

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*