Rasa ‘Pan4s’ Dengan Ist3ri & Banyak Term3nung, Fizz Fairuz Dkwa Trbawa Balik ‘Sesuatu’ Lepas Sh00tIng

Pelak0n Datuk Fizz Fairuz mendedahkan bahawa dirinya kur4ng sihat sejak kebelakangan ini dipercayai kerana ada ‘sesuatu’ yang mengikutnya pulang ke rumah setelah selesai menjalani pengg4mbaran di Perak beberapa bulan yang lalu.

Baru sampai di l0kasi dah rasa ser4m s3juk

Pemilik nama sebenar Fairuz bin Zainal Abidin mengatakan bahawa perkara mistIk berkenaan memberi imp4k yang besar buat dirinya sehingga menjejaskan tahap kesihatan. Lebih t3ruk lagi apabila hbungannya bersama isteri, Datin Almy Nadia dan anak-anak turut terjejas.

Saya menjalani penggambaran di Sahom, Gopeng yang terkenal sebagai tempat keberadaan benda-bnda h4lus. Saya tiba di situ selepas Asar dan terus ke l0kasi penggmbaran yang berada di perkampungan Orang Asli.

Ujarnya, sebaik tiba di sana sekitar lima hingga 10 minit, dia sudah berasa ser4m s3juk dan pada ketika itu Fizz Fairuz bersama dengan seorang ustaz yang baru sahaja mengub4t Nazim Othman.

Banyak term3nung

Pelakon berusIa 42 tahun itu dikatakan engg4n berada lama di tempat tersebut dan selepas tiga hari penggambaran dia bergegas pulang ke Kuala Lumpur.

Apabila tiba di rumah, saya dem4m tak keb4h dan dada rasa seperti ditek4n. Namun, apabila menjalani uj1an saringan kesih4tan Covid-19, mujur saya negatif. Cuma, saya tak boleh makan selama dua minggu kerana pasti munt4h.

Dalam pada itu, Fizz Fairuz mendedahkan bahawa dia berasa ‘pan4s’ dan sering tidak sependapat dengan isterinya sendiri. Dia hanya banyak term3nung dan mengatakan ‘b3nda’ berkenaan telah menump4ng dalam bad4nnya selama dua minggu sebelum membuat keputvsan untuk meminta nasih4t daripada doktor.

Dalam temp0h berkenaan, dua kali juga saya masuk w4d dan membuatkan saya bertanya kepada seorang ustaz. Menurutnya, saya patut membersIhkan dIri terlebih dulu sebelum pul4ng ke ibu kota. Biasalah kita ke tempat yang ‘ker4s’.

Sumber : Harian Metro

Via OhBulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*