Sibvk jaga anak & diet, Wawa Zainal alami gstrik kr0nik – “Usvs Iuka!”

Pelakon dan usahawan popular, Wawa Zainal mengalami gstrik melmpau sehingga terpaksa dimasukkan ke sebuah hospital, kelmalrin akib4t meng4malkan diet bagi menurunkan ber4t badan.

Menurut laporan Kosmo! Online, pelakon berusia 30 tahun itu berkata diser4ng penyakIt tersebut sehingga menyebabkan usvsnya Iuka selepas menjalani pemerIksaan dengan menggunakan peral4tan kamera.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Wawa Zainal ®️ (@w4w4_zainal)

“Saya dah dibenarkan pulang semalam. Kena tah4n wad satu malam sahaja. Sebenarnya saya sudah mengalami s4kit perut sejak empat hari lalu. Saya dah makan macam-macam ub4t tapi ‘tak jalan’ (smbuh).
“Bila sakit p3rut jadi semakin teruk, saya dibawa ke hospital dan berjumpa dengan pak4r Gastroenter ologi untuk masukkan kamera dalam perut. Jadi dapat tahu gstrik saya dah Iuka,” katanya.

Pelak0n drama Patahnya Sebelah Sayap itu berkata, dia meng4kui kadang-kala tidak makan kerana terlalu sibuk menguruskan b4yinya selain faktor mahu mengu.ruskan badan.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Wawa Zainal ®️ (@w4w4_zainal)

“Saya jaga bayI. Jadi kalau malam selalu Iapar. Tapi saya tak makan sebab nak turunkan ber4t badan. Tak mahu makan banyak sebenarnya.
“Lagi pun saya pernah alami gstrik tapi tidak set3ruk seperti sekarang. Sehinggalah saya mengalami s4kit p3rut yang t3ruk selama beberapa hari sebab usvs Iuka,” ujarnya.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Wawa Zainal ®️ (@w4w4_zainal)

Malah, ibu kepada empat cahaya mata itu juga memaklumkan ingin menurunkan berat sekitar empat kilogram (kg) sahaja daripada 52kg ketika ini selepas bers4lin.

Sumber: Kosmo! Online (Mohammad Shahemy Azmi) , Wawa Zainal

Via omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*