Suami s3bak isteri ‘pergi’ angkara s1hir, d3dah keluar ketul4n d4rah di malam pertama

Siapa sangka mahligai bahagia yang baru 15 hari dibina berakhir dengan p3mergian insan tersayang angkara perbuatan s1hir daripada individu yang d3ngki dengan kehidupan orang lain.

Baru 15 hari bernikah dengan isteri

Hal tersebut dikongsikan oleh seorang pemuda yang kehilang4n isteri tersayang tanpa sempat merasai manisnya rasa pengantin baru.

@en_syaminndalam kenangan zullini Akmal binti Alias..02022022,05022022,17022022#fypppppppp #zyxcba #dalamkenangan #cintasampaimati #bidadarisyurga #esekeli #fypシ♬ Kepingan Hati – Charly Kustik

Dalam temu bual bersama Mstar, Syed Syamin telah berkongsi kejadian yang menimpa allahyarham isterinya, Zullini Akmal Alias sehingga dia t3rlantar tidak berdaya sebelum mengh3mbuskan n4fas t3rakhir.

Ada ketulan dar4h keluar ketika malam pertama

Menurutnya, Zullini memang sudah hampir 6 tahun mend3rita s3kit dig4nggu s1hir, namun kemuncaknya apabila mereka yang baru bergelar pasangan suami isteri mahu ‘b3rsama’ sesudah berkahwin.

Ketika itu, keluar ketul4n-ketul4n d4rah pada kemalu4n isterinya sehingga wanita berkenaan lemah dan meng4du s4kit.

B3dah siasat dapati p3rut r0sak t3ruk

Hari demi hari, kesihatannya makin mer0sot sehingga dia mengalami muntah d4rah berulang kali dan selera makan tiada. Allahyarham hanya terbaring lesu dan memerlukan bantuan untuk kemana-mana.

Selepas tidak dapat menahan s4kit, akhirnya wanita itu m3ninggal dunia dan diringkaskan cerita b3dah siasat mendapati bahagian p3rut allahyarham mengalami ker0sakan yang agak t3ruk.

Dalam pada itu, Syed Syamin juga ada berkongsi perbualannya dengan isteri ketika wanita itu terlantar s4kit. Menurutnya, allahyarham memaklumkan hanya mahu Syed Syamin (suaminya) sahaja dalam hidup. Mereka juga belum sempat untuk kemana-mana ataupun berbulan madu walaupun ada bercadang mahu ke Cameron Highland jika sembuh nanti.

Walau bagaimanapun, hasrat tersebut tidak terjadi dan lelaki berkenaan mengakui sangat s3dih namun reda dengan t4kdir daripada Allah S.W.T.

Dia juga berharap isterinya ditempatkan dalam kalangan orang beriman dan r0hnya dicucuri rahmat.

Sumber: TikTok en_syaminn, YouTube Mstar

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*