‘Kaklong amuk’ minta maaf, kedai jelaskan anak tak m3ncuri & tiada barang hil4ng

Selepas insid3n meng4muk di sebuah kedai serbaneka susulan berang anaknya ditvduh m3ncuri, seorang wanita yang mahu dikenali sebagai Kaklong telah membuat permohonan maaf secara terbuka kepada semua di Facebooknya.

Minta maaf secara terbuka

Menerusi video yang berdurasi lebih dari 30 minit itu, wanita berkenaan memaklumkan yang tindak4nnya semalam adalah kerana tidak dapat menerima anaknya ditvduh ‘panj4ng tangan’. Namun begitu, dia akui apa yang berlaku adalah ujian daripada Allah S.W.T

Katanya semua dah selesai, kedai pun tak ada barang hil4ng

Selain daripada itu, wanita yang juga merupakan peniaga produk kosmetik turut menjelaskan mahu melihat rakaman kamera litar tertutup (CCTV) di kedai serbaneka tersebut bagi memastikan anaknya benar-benar tidak bersal4h

Selepas live di Facebook itu, wanita berkenaan memaklumkan yang kes telah dianggap selesai dan staf di kedai tersebut menjelaskan tiada barang pun yang hil4ng.

Akan ambil tindak4n undang2 jika sebarkan lagi video dia m3ngamuk

Dalam pada itu, dia juga sempat memberikan amar4n kepada mereka yang memuat naik kembali video amukannya di laman sosial supaya berhenti melakukan hal tersebut

‘Kaklong’ dengan tegas menyatakan yang dia tidak akan ter4gak-agak mengambil tindak4n undang-undang jika masih ada netizen yang menyebarkan rakaman video semasa dia membuat live memarahi staf kedai serbaneka semalam.

Terdahulu, video seorang wanita meng4muk kerana b3ngang anaknya ditvduh mencuri telah tular di media sosial. Mana tidaknya, cara dia ‘meny3rang’ staf kedai tersebut begitu lantang sehingga tidak memberi ruang langsung kepada para pekerja memjelaskan hal sebenar.

Lebih membuatkan netizen meluat adalah tindak4nnya yang membuat live di Facebook terlebih dahulu sebelum mula m3marahi staf di kedai itu disamping perilaku anaknya yang membuang-buang barang di kaunter kedai berkenaan.

Sumber: Facebook, TikTok @kepekpisangg

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*