[VIDEO] “DihaIau & Ditinggalkan Di Rumah Orang Tua” – Anak Did4kwa ‘Lesap’ Lepas Minta Ibu Turunkan Nama Harta.

Baru-baru ini viraI di media sosial TikTok mengenai sebuah hantaran video yang dimuat naik oleh seorang pengguna dikenali sebagai Faiz Hakim memaparkan seorang warga emas.

Menerusi video tersebut, warga emas berusia 66 tahun itu dilihat tidak dapat menahan sebak apabila mendedahkan bahawa dia sebenarnya mempunyai dua orang anak yang bekerja sebagai seorang d0ktor dan seorang jurutera di Petr0nas.

Namun, selepas kem4tian suaminya, anak-anak telah meminta untuk menurunkan kesemua harta pada nama mereka sehinggakan warga emas itu tinggal sehelai sepinggang.

Walaupun pernah cuba datang sampai di hadapan rumah untuk berjumpa anak-anaknya, wanita berasal dari Kelantan itu telah dihaIau oleh mereka.

Apa yang lebih menyed!hkan, dia turut ditinggalkan di Rumah Orang Tua pada waktu malam dengan alasan mereka tidak dapat menjaganya disebabkan terlalu banyak kerja dan tanggungan hidup.

Sengaja mute kan, cerita ibunda ni sebak..

Menjengah di ruangan k0men, rata-rata netizen turut berasa sebak melihat nasib warga emas berkenaan dan mengec4m tindakan anak-anak yang tidak mengenang jasa dan budi ibu bapa.

Anak dia tak fikir ke. Dari mana dia datang dan siapa yang besarkan dia sampai dapat jawatan tinggi. – netizen.

Guru saya pernah berkata, andai kata air mata seorang ibu mengalir akibat seorang anak derh4ka kepada ibu, anak tersebut tidak akan masuk syurga,” tulis seorang pengguna TikTok.

Sumber beautifulnara

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*