[VIDEO] Ibu muda usia 22 tahun sebak tak sempat salam bekas suami sebelum lafaz tal4k

Setiap pasangan suami isteri pastinya mengharapkan supaya rumah tangga yang terbina berkekalan hingga ke akhir hay4t. Namun, siapalah kita untuk merancang tentang jangka hayat jodoh kita kerana ia sudah ditentukan oleh Maha Pencipta.

Berpis4h diusia muda.

Siapa sangka, mahligai bahagia yang dibina pada usia yang sangat muda rupanya tidak bertahan lama apabila salah satu pihak sudah tidak sanggup untuk mempertahankannya.

HaI ini samalah seperti perkongsian seorang ibu muda apabila berpis4h dengan bekas suami pada usia 22 tahun dengan dikurniakan seorang cahaya mata.

Tak sempat salam bekas suami.

Dalam salah satu video yang dikongsikan, pengguna TikT0k dikenali sebagai @izzahrahimofficial411 itu meluahkan rasa ralat kepada bekas suami kerana tidak sempat untuk bersalaman denganya buat kali yang terakhir sebelum lafaz tal4k dibacakan.

Difahamkan, lelaki itu seakan mahu segera melafazkan tal4k walaupun hakim memberi ruang untuk mereka.

Setiap yang berlaku pasti ada hikmah
Namun begitu, ibu muda tersebut reda dengan pencer4ian yang berlaku dan berazam mahu bangkit serta memulakan kembali kehidupannya dengan anak tersayang.

Disebalik kekusutan yang menimpa, wanita itu meluahkan rasa syukur kerana diberi rezeki pekerjaan tetap diwaktu dia benar-benar berharap.

 

Time rasa ‘d0wn’ tengoklah anak tu sis
Sehubungan dengan perkongsian duka @izzahrahimofficial0411, ramai yang meninggalkan k0men dengan memberikan kata-kata semangat untuknya kembali bangkit dan melupakan episod sedih yang dilalui itu.

Ada juga diantara mereka berkongsi pengalaman sama sewaktu bercer4i dengan bekas pasangan dan menjadikan ikhtibar dalam kehidupan kedepannya.

Sumber: TikTok @izzahrahimofficial0411

Via omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*