[VIDEO] Pec4hkan cermin kereta wanita guna pis4u, lelaki ‘cuak’ bila diajak ke baIai

Pengalaman bertemu dengan pemandu baran sememangnya satu momen yang paling meny4kitkan hati.

HaI tersebut dialami sendiri oleh seorang pemandu wanita apabila berhadapan dengan pemandu lelaki yang bert!ndak agres!f dengan cuba menyer4ngnya yang berada di dalam kereta.

Meluru bawa pis4u berbungkus kain.

Menerusi satu video tuIar yang dikongsikan Facebook lRDK respond Team, seorang lelaki telah memberhentikan kereta di tepi jalan sebelum meluru ke arah kereta di belakangnya dengan membawa sebilah pis4u yang telah digulung dengan kain bagi memec4hkan cermin tingkap kereta.

Pec4hkan cermin tingkap sebab tak puas hati.

Dalam perdebatan yang dibuat oleh lelaki dan wanita di dalam kereta menggunakan dialek Kelantan, dapat didengar yang lelaki itu tidak berpuas hati dengan pemandu wanita tersebut kerana dipercayai mengubah laluan ke kiri dan ke kanan sehingga kereta Vios pinjam yang dipandunya mel4nggar sesuatu.

Disebabkan pemandu wanita itu seakan membuat tidak tahu sahaja, lelaki berkenaan berasa tidak puas hati dan meluru sambil membawa pis4u berbalut kain ke arah kereta wanita terbabit sebelum memec4hkan tingkap kereta.

Ajak ke baIai terus nak settle ‘tepi’

Wanita tersebut juga yang sudah bersedia dengan kamera telefon telah merakam perbuatan lelaki tersebut sebelum menyuarakan hasrat membawa k3s ini ke baIai p0lis.

Namun, secara tiba-tiba em0si lelaki tersebut mulai kendur dan hanya mahu perkara berkenaan diselesaikan tanpa campur tangan pihak p0lis. Dia juga mahu membayar cermin tingkap yang dipecahkan dan wanita itu membayar ganti rugi ker0sakan keretanya.

Ajak ke baIai terus kendur suara.

Menjengah ke ruangan k0men, ramai yang meninggalkan maklum balas menyelar tindakan bi4dap lelaki terbabit kerana bert!ndak agresif dengan mengeluarkan senj4ta taj4m dengan niat menak0t-nak0tkan pemandu lain.

Walaupun tidak dapat dipastikan kejadian sebenar yang berlaku antara mereka, namun video yang dikongsikan jelas menunjukan perbuatan seorang pembuIi jalan raya sehingga boleh membahay4kan pemandu lain.

Setakat ini belum ada sebarang penjelasan mengenai kejadian tersebut sama ada ia berpunca dari pemandu wanita terbabit atau pemandu lelaki itu.

Sumber: Facebook IRDK respond Team

Via omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*