[VIDEO] TuIar AKSl ‘mesra’ DSV & Iqbal, netizen tanya -“Cinta berputik kembali ke?

Baru-baru ini tuIar sebuah video memaparkan kemesraan terjaIin antara usahawan k0ntr0versi, Dato Seri Vlda dan Ahmad lqbal Zulkefli sehingga meraih perhatian ramai.

Menerusi video yang dimuat naik pengguna dikenali @__akakaiskrim, lqbal dan Vida dilihat nyanyi bersama dalam sebuah penggambaran yang dipercayai berlaku di Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI). Bukan itu sahaja, malah pelakon Azad Jasmin turut serta kelihatan disitu sebagai ‘pengarah’ dan  ‘penyanyi latar’.

Dalam  video itu, Iqbal menyanyikan lagu single miliknya berjudul Hujan dan Ku Ikhlaskan oleh V!da yang sememangnya membawa maksud yang begitu mendalam dan ‘padan’ dengan situ4si yang pernah dilalui oleh mereka berdua.

Cinta berputik kembali ke?

 

Perkongsian itu menerima pelbagai reaksi di mana ramai terhibur dengan @ksi yang ditunjukkan oleh mereka berdua termasuk Azad Jasmin yang tidak pernah gag4l menunjukkan sisi lucunya sebagai seorang penghibur.

Malah, ada yang tertanya-tanya sama ada putik-putik percintaan DSV dan Iqbal kembali semula setelah terputuus separuh jalan pada tahun lalu.

Aku rasa dorang kahwin nanti…

Tidak kurang juga mendoakan agar jodoh mereka berdua kuat dan berkahwin juga nanti.

Cik B dan Kacak dah tengok ke ni?

Sumber: TikTok @__akakaiskrim

Via omm.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*