[VIDEO] “Tak Lawak B!ngai!” – Bini Rakam Suami Sumb4t ‘V4pe’ Dalam Mulut BAYl Undang M4kian.

Umum mengetahui b4yi sememangnya sangat s3nsitif, lagi-lagi dari segi kesihatan mereka dan sebagai ibu bapa, tanggungjawab mereka adalah untuk sentiasa melindungi anak dari persekitaran yang tidak sihat.

Bagaimanapun, ibu bapa zaman kini selalu kita dapat lihat sering mengambil ringan tentang lsu seperti ini dan jelas, banyak lagi perkara yang perlu di pelajari oleh mereka agar tidak terlalu mendedahkan anak kepada hal² neg4tif.

Seperti satu video tular di platform Twitter baru-baru ini, terlihat seorang pengguna memuat naik semula satu rakaman dari Insta Story yang memaparkan seorang ayah menyuapkan vape di mulut anaknya yang masih b4yi.

Difahamkan juga, video terbabit dirakam oleh seorang wanita yang merupakan ahli keluarga, memandangkan dia memanggil lelaki terbabit dengan gelaran ‘abi’.

Sememangnya apa yang dilakukan oleh pasangan itu mengundang kem4rahan warganet kerana jelas tindakan yang dibuat agak kurang bijak untuk dilakukan kepada b4yi itu.

Meninjau di ruangan k0men, rata-rata netizen ‘mem4ki’ biarpun tahu bayi terbabit adalah anak pasangan itu, tetapi netizen beranggapan tugas sebagai ibu bapa untuk melindungi anak dan bukannya membahayakan b4yi itu.

Dalam pada itu, pengguna yang memuat naik ciapan tersebut telah pun membuat lap0ran kepada pihak berkuasa supaya haI yang dilakukan oleh pasangan itu dikenakan tind4kan selanjutnya.

Sumber beautifulnara

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*