Ramai yg luah rasa kesaI dan simpati apabila melihat Kak Long 7E diperIakukan seperti Iembu.

Heb0h mengenai video k0ntr0versi milik usahawan terkenal, Datuk Alif Syukri bersama B4by Shima dalam mempr0mosi lagu mereka berjudul ‘B4by Sayang’.

Ekoran itu, muncul pula video terbaharu yang memaparkan gandingan Aliff Syukri, B4by Shima dan individu digelar Kak Long dalam satu video di TikT0k.

Kak Long pernah menjadi bualan hangat orang ramai dahulu ak!bat menampilkan perbuatan kurang ajar meneg0r staf kedai serbaneka 7 Eleven.

Video tular berdurasi 21 saat itu telah menimbulkan pelbagai reaksi netizen yag meluahkan rasa kesaI dan simpati apabila melihat Kak Long 7E diperlakukan seperti Iembu.

Alif Syukri seakan menarik Kak Long 7E yang ‘ditunggang’ (diduduk) oleh Baby Shima seperti gaya menaiki Iembu atau kuda.

Meninjau di ruangan k0men, rata-rata netizen berkata mereka seakan nampak perit Kak Long 7E dalam mencari rezeki untuk menampung kehidupan seharian.

Ada juga segelintir daripada mereka yang mengakui sebelum ini ‘meIuat’ dengan Kak Long namun mereka tidak sanggup melihat keadannya diperlakukan seperti itu.

Namun begitu, ada juga sesetengah daripada mereka yang memb!das k0men simpati orang ramai dengan berkata Kak Long 7E diberi pilihan sama ada untuk men0lak mahupun menerima tawaran daripada Aliff Syukri.

Sumber xtra

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*