Tak sempat ziar4h jen4zah ibu, pengantIn baru ‘pergi’ ­­bersama kndungan sul0ng

Baru sebulan mendirikan rumah tangga, seorang pengantin baru Nadia Fizatul Hanim Zamani meningg4l dunia selepas terbabit dalam kem4langan jalan raya di Setiu, Terengganu pagi semalam.

Menurut laporan Sinar Harian, lebih memilvkan apabila mngsa berusia 23 tahun dalam perjalanan bagi menziar4h jen4zah ibu yang meningg4l dun1a akIbat peny4kit kr0nik di Machang, Kelantan.

Turut mengund4ng rasa seb4k apabila mngsa ‘pergi’ bersama byi su.lung dalam kndungan yang baru berusia dua minggu.

“Arw4h mendirikan rumah tangga dengan suami, Muhamad Nazirul Rameli pada bulan lalu dan baru juga mengetahui dia mengndung dua minggu.
“Pulang nak ziar4h jenzah ibu yang meningg4l tetapi dia pula menyusul. Allah menyayangi mereka berdua,” kata ibu saud4ra mngsa, Salmie Arshad.

Memetik laporan Harian Metro pula, suami mngsa memandu kereta Perodua Kancil dipercayai hil4ng kawalan sebelum terbab4s masuk ke bahu jalan kiri namun telah menerima raw4tan di  Hospital Setiu.

Meninjau ke akaun Facebook dipercayai milik mngsa, rata-rata ahli keluarga dan kenalan rapat berkongsi luahan h4ti yang bersedIh atas pem3rgian dua beran4k tersebut selain ‘anak sy urga’ di dalam kndungan.

TakzIah buat suami

Al-Fatihah untuk kedua-dua mereka

Ikut mamamu sekali ya…

Difahamkan, Nadia dan arw4h ibunya Nurul Ainun Yacob selamat dikebum1kan dalam satu li4ng lah4d di Tanah Perkburan Islam Bukit Ajil, petang semalam.

Sumber: Sinar Harian (Adila Sharinni Wahid) , Harian Metro (Hazira Ahmad Zaidi) , Facebook

Via omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*