“Dengan aku sekali men4ngis. Kenapa kamu semua kej4m dengan dia.”

Pelakon Fatin Afeefa men4ngis ketika membuat live di TikT0k selepas seorang netizen memberikan k0men neg4tif terhadap dirinya.

Menerusi perkongsian seorang pengguna di aplikasi itu, dia menunjukkan rakaman ketika perkara itu berlaku kepada Fatin ketika sedang menunjukkan tut0rial mekap.

Difahamkan, netizen itu memerli Fatin dan berkata lehernya seperti bergaris dan ‘berbelang’. Selepas membaca k0men tersebut, Fatin menangis dan terus hil4ng mood untuk membuat tutorial tersebut.

Dia (Fatin), kalau dia ada duit dia pergi betulkan leher dia tu. Dengan aku sekali men4ngis. Kenapa kamu semua kej4m dengan dia.”

 

Sementara itu, di ruangan k0men video TikT0k tersebut ramai yang meneg0r lndividu tersebut kerana memerli Fatin dan berkata artis juga mempunyai hati dan perasaan.

Segelintir netizen dilihat cuba memujuknya ketika live tersebut dan memuji kecantikan wajahnya meskipun tanpa memakai mekap.

Ada juga yang berkata kadang kala kulit sebegitu adalah kerana genetik dan tidak perlu bagi seseorang untuk melontarkan kata-kata neg4tif seperti lndividu terbabit.

Sumber beautifulnara

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*