“Berkaitan Kerja Saja” – Liyana Jasmay Enggan K0men Isu Buka Tudung

Kalau bukan mengenai kerja atau kerjaya saya, saya tak mahu k0men. Saya hanya akan memberikan kenyataan jika berka!tan kerja saja,” demikianlah jawab pelakon dan penyanyi Liyana Jasmay ketika ditanya mengenai penampilan barunya iaitu sudah membuka tudung.

Liyana enggan memberikan k0men lanjut apabila ditanyakan mengenai perkara itu. Jelasnya beliau akan memberikan k0men berkaitan dengan kerjayanya sahaja. Terdahulu, boleh dikatakan ramai sudah menjangka Liyana akan membuka tudung apabila sebelum ini beliau kerap memuatnaik video tidak lagi berhij@b serta hanya memakai sn0wcap sahaja tanpa hij@b.

Akhirnya Liyana tampil memuatnaik gambar tanpa tudung lagi. Gambar yang dimuatnaik di Instagram itu rata-rata mendapat kec@man ter0k dari warganet selain ada yang sudah dapat menghidu perkara itu akan terjadi. Ramai juga mend@kwa tiada ‘j0b’ merupakan sebab Liyana membuka tudung.

Rata-rata pengikutnya di Instagram mempertik@ikan tind@kan Liyana yang berk0ngsi gambar dan video tanpa memakai tudung ketika bercuti di Gold Coast, Australia bersama pelakon Intan Ladyana. Walaupun gambar-gambar yang dimuat naik di Instagram menerima kec@man ter0k warganet, namun ada juga pengikut yang terus mendoakan Liyana supaya kembali bertudung.

Style tudung Liyana sebelum ini dikr!tik seakan mempermainkan agama apabila beliau sering memakai sn0wcap. Tidak berdiam diri, Liyana memb!das warganet tidak mengetahui fesyen dan berfikiran kampung. Liyana mula mengenakan tudung pada akhir Julai 2017.

Pada pendapat kami, jika benar Liyana sudah tidak berhij@b lagi lebih baik untuk dia berterus-terang dan berlaku jujur. Sekurang-kurangnya tidak lagi mengund@ng fitn@h. – Sumber dipetik dari Myartis, Harian Metro

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*