Gelar Warganet Kampung.Com: Sharifah Zarina Tampil Moh0n Maaf

Isu perba.lahan antara artis dan warganet apabila tu.lar mesej perbualan Telegram dimana artis didak.wa memperlekehkan warganet dengan mengh!na IQ rendah serta di ibaratkan lembu di cucuk hidung itu sehingga kini masih ha.ngat diperkatakan.

Belum reda lagi isu tersebut, timbul pula isu baru apabila penyanyi Sharifah Zarina pula mengge.lar warganet sebagai ‘kampung.com’. Kenyataannya dalam satu k0men di Faceb00k itu ternyata mengundang kemarahan warganet.

Menerusi kenyataan itu, Zarina mendak.wa kebanyakan cerita di Faceb00k semuanya mengut0k artis.  Dak.wanya lagi, warganet yang mengut0k itu kebanyakannya ‘kampung.com’ dan kurang pendidikan.

K0men Zarina itu sekaligus menimbulkan rasa kurang senang warganet yang berang dengan kenyataan penyanyi itu. Rata-rata menge.cam Zarina dan mengatakan bahawa mereka yang dige.lar ‘kampung.com’ inilah yang selama ini menyok0ng artis Malaysia.

Enggan memanjangkan isu tersebut, Zarina kemudian tampil memoh0n maaf secara terbuka menerusi Instagramnya. Zarina berkata dia memoh0n maaf seandainya menyinggung hati mana-mana pihak. Tambah Zarina lagi, dia didatangi mimpi mengenai hari kiamat dan bimbang seandainya tidak sempat memoh0n maaf.

Meskipun sudah membuat permoh0nan maaf, masih ada yang menge.cam penyanyi itu. Namun ada segelintir berharap Zarina belajar dari kesilapan dan jangan terlalu bangga diri dengan status artis kerana tanpa warganet mereka mungkin tidak akan berada di atas. – Sumber & foto dipetik dari Myartis, R0tikaya, Cari F0rum, mStar & Instagram Sharifah Zarina

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*