“Surat Tu Bukan Dari Saya Pun…Netizen Salah Faham Ni” – Aliff Syukri Akui Masih Bahagia

“Jujurnya saya terkej0t apabila secara tiba-tiba banyak teks yang masuk, bertanya itu dan ini mengenai hal rumah tangga saya. Ada yang menud0h dan tak kurang yang membuat speku.lasi sendiri seterusnya menghen.tam saya.

“Surat tu (tuntutan ce.rai) bukan dari saya pun,” demikian kata usahawan k0smetik, Datuk Seri Aliff Syukri yang mengakui dirinya terkej0t apabila warganet membuat speku.lasi kurang tepat mengenai hal rumah tangganya bersama isteri, Datin Seri Nur Shahida Mohd Rashid.

Katanya, ada warganet yang men!nggalkan k0men melam.pau hingga membuat tud0han tanpa mengetahui hal sebenar yang berlaku. Mengulas mengenai perkara terbabit, Aliff berharap agar warganet memahami situasi dan tidak lagi membuat andaian sendiri.Warganet salah faham ni. Kalau tengok betul-betul, bukan saya yang tuntut atau failkan.

“Saya sendiri pun terkej0t bila ia tiba-tiba jadi vi.ral. Saya harap, tidak ada lagi yang bertanya mengenai siapa yang failkan atau sebaliknya,” ujar usahawan yang kini muncul dengan single ‘Cuba Bahagia’ ini.

Ditanya mengenai sejauhmana keharmonian rumah tangganya kini, Aliff menjelaskan dirinya masih lagi bahagia: “Kalau tanya saya, ya… bagi saya masih bahagia. Saya pun tak tahu akan ada isu sedemikian sebab selama ini bagi saya okay sahaja. Tapi tak mengapalah. Saya pun tak mahu nak tud0h atau bur0kkan mana-mana pihak sebab paling penting ialah anak-anak yang sedang membesar,” akhirinya.

Baru-baru ini kec0h apabila surat tuntutan ce.rai dipercayai milik pasangan itu terse.bar di Internet. Difahamkan, ketika ini pasangan itu sudah tidak tinggal sebumbung sejak beberapa bulan lalu. Aliff dilihat berulang alik ke rumahnya yang terletak di Pavilion resident Kuala Lumpur berdasarkan video dimuatnaik di Instagram.

Untuk rekod, pasangan usahawan ini berkahwin pada 2007 dan dikurniakan lima orang anak iaitu Ammar Ahyan, Qadejah El Zahra, Ibraheem, Yusoff Al Qardawy dan Raudhah Arshiyah serta turut mengambil seorang anak angkat. – Sumber dipetik dari Myartis, Media Hiburan

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*