WhatsApp Perkenalkan Panggilan Suara Dan Video Sehingga 8 Orang

Sejak musim Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) dan l0ckd0wn berlangsung, dapat dilihat orang ramai semakin selesa menggunakan untuk menggunakan serv!s panggilan video baik untuk tujuan pekerjaan, pembelajaran mahupun berhubung bersama yang tercinta.

Terbaharu, WhatsApp nampaknya tidak mahu melepaskan peluang ini dengan memperkenalkan sebuah lagi ciri terbaru pada aplikasi mereka membolehkan para pengguna membuat panggilan suara dan video sehingga 8 orang secara seren.tak.

SUMBER: LIFEH4CKER

Untuk pengetahuan, ciri ini sudah tersedia di WhatsApp namun cuma dihadkan kepada 4 orang. Penawaran pengguna sehingga 8 orang pastinya membuatkan pengalaman membuat panggilan video semakin ran.cak.

Buat mereka yang skept!kal dengan sistem sekur!ti Z00m, penggunaan WhatsApp mungkin antara altenatif yang boleh dicuba memandangkan aplikasi ini menawarkan sistem sekur!ti yang lebih baik sekaligus mengelakkan perbualan anda dicer0b0h pihak ketiga.

Ciri terbaru daripada WhatsApp ini bakal ditawarkan buat semua pengguna tidak lama lagi. Bolehlah anda gunakan ciri ini buat untuk ‘beraya’ bersama keluarga khususnya buat mereka yang tidak dapat pulang ke kampung pada tahun ini. – Sumber dipetik dari Thev0cket

 

Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Like Page Kami Juga Di Facebook @Glowmedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*